Nagellak Tijn* (6) overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:37

LindyH schreef:
Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie. Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie. :x

Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.

Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.

Jij durft. dat is het enige wat ik erover te zeggen hebt. Vooral je doorgestreepte. bahbahbah.

Eloya

Re: Nagellak Tijn* (6) overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-17 10:38

@LindyH wat een walgelijke opmerkingen, echt waar en dat als moderator van bokt notabene.
bah echt waar lees je tekst nog eens even door, en luister het fragment waarin domien bekent maakt dat hij overleden is. dat je dit op een openbaar forum durft te plaatsen.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:39

Het doet er denk ik niet toe wanneer hij is overleden. Hij was sowieso ongenezelijk ziek. En ja, dat geld was hard nodig om andere kinderen met dezelfde ziekte wel een kans te geven. Vind het aardig respectloos om het zo te zien eigenlijk. Al is die jongen 2 weken geleden overleden, dan alsnog...

Deze jongen heeft onbewust zoveel losgekregen....

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:40

Eloya schreef:
@LindyH wat een walgelijke opmerkingen, echt waar en dat als moderator van bokt notabene.
bah echt waar lees je tekst nog eens even door, en luister het fragment waarin domien bekent maakt dat hij overleden is. dat je dit op een openbaar forum durft te plaatsen.

Nou dit dus. hiervoor zou je toch wel een OW kunnen krijgen als je geen mod zou zijn geweest.. maar goed sois, terug naar het onderwerp :j

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:41

Celiien schreef:
Nou dit dus. hiervoor zou je toch wel een OW kunnen krijgen als je geen mod zou zijn geweest.. maar goed sois, terug naar het onderwerp :j

Valt onder speculeren, dus ik heb er ook een TeM op gegooid.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:42

..... zo ontzettend triest dit .... ja, ook de opmerkingen
van jou LindyH, echt hoe durf je :oo !

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:44

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:45

Ik dacht wel dat veel mensen mijn reactie respectloos zouden vinden, maar dit is echt wat ik denk. Sorry.

Het is niet zo dat omdat er een kind is overleden, dat we dan niet meer kritisch mogen zijn over dit soort dingen. Ja, vandaag is misschien niet helemaal de dag om het erover te hebben, daarom houdt Youp zich ook nog stil denk ik, maar de timing is nou juist precies waar het hier om gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:45

Celiien schreef:
LindyH schreef:
Ben ik de enige die het net íets te toevallig vindt dat hij nou net vandaag is overleden, de dag na de grote actie waarin er nog even geld opgehaald moest worden? Ik wil niets afdoen aan Tijn zelf of het goede doel, maar dit gaat er bij mij niet in. Ik vermoed dat Tijn al eerder deze week is overleden maar dat het stil is gehouden tot na de actie. Of nog erger, dat hij kunstmatig in leven is gehouden tot na de actie. :x

Zijn vader is een slimme marketing-man, dat bleek tijdens Serious Request al. Die zie ik wel tot zoiets in staat.

Mijn excuses als het wel allemaal toeval is, maar toch ben ik benieuwd wat Youp van 't Hek hierover te zeggen heeft. Hij is altijd zo scherp op dit soort dingen.

Jij durft. dat is het enige wat ik erover te zeggen hebt. Vooral je doorgestreepte. bahbahbah.

Eloya schreef:

Meer heb ik er niet aan toe te voegen..
Heel bijzonder dat er mensen zijn die zulke uitspraken uberhaupt durven te doen.. Ik heb net een filmpje gezien van eind Juni van Tijn waar hij in een rolstoel zat ze ook zeiden dat hij ontzettend achteruit gegaan was en dat was duidelijk te zien..

Ik werd er helaas mee wakker opende Facebook even en zag het gelijk dus ben gaan googlen dacht het is toch niet waar, en bij het fragment van Domien kwamen wel even de traantjes..

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:46

LindyH schreef:

Serieus?!!!! Deze opmerking is zo ongepast!
Toevallig heb ik Tijn begin van de week nog gezien, dus nee, hij is niet kunstmatig in leven gehouden. En vanochtend heb ik de foto's gezien van zijn beste vriendje die gisteravond afscheid heeft genomen van Tijn. Omdat de verwachting was dat hij zou overlijden, omdat hij longontsteking had.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:47

@LindyH, stop maar gewoon. Volgens mij hameren modjes er hier altijd op dat niet alles wat je denkt, naar buiten hoeft te komen. Bij deze. Fijn voor jou dat je dit denkt, maar hou even rekening met familie van die jongen die dit misschien ook leest..

BloemBloem

LindyH schreef:
Ik dacht wel dat veel mensen mijn reactie respectloos zouden vinden, maar dit is echt wat ik denk. Sorry.

Het is niet zo dat omdat er een kind is overleden, dat we dan niet meer kritisch mogen zijn over dit soort dingen. Ja, vandaag is misschien niet helemaal de dag om het erover te hebben, daarom houdt Youp zich ook nog stil denk ik, maar de timing is nou juist precies waar het hier om gaat.

..... ga je schamen in een hoekje zeg, alsjeblieft! Het had mooi geweest als dit topic de warmte die Tijn door heel Nederland heeft weten te verspreiden vast gehouden zou worden.

Anoniem

LindyH schreef:

Misschien is het een idee om niet altijd alles maar te zeggen wat je denkt en soms je woorden in te slikken? Je bent een moderator notabene.. Echt hoe durf je.. Je bezorgd me echt een hoge bloeddruk en zweethanden met zulke opmerkingen...

dewilderoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:50

Annet_Dottie schreef:
LindyH schreef:

Misschien is het een idee om niet altijd alles maar te zeggen wat je denkt en soms je woorden in te slikken? Je bent een moderator notabene.. Echt hoe durf je.. Je bezorgd me echt een hoge bloeddruk en zweethanden met zulke opmerkingen...

Hier ook het zelfde gevoel!
LindyH- Ga je schamen!

linnnh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:51

Of het dan wel of niet speculeren is. Ik dacht hetzelfde @LindyH it's all in the name

Ik vind het érg toevallig. Vraag me ook af of de juiste overlijdensdatum is gepubliceerd. Wacht rustig Youp af :=

Desondanks is hij veel te jong gegaan. Zo'n dapper en sterk kind.

StonedRomy

Wat je vaak ziet bij terminale mensen ( en dus ook kinderen ) is dat ze nog een ding willen meemaken en nog een keer het uiterste vragen van hun lichaam. Is dit dan achter de rug, dan hebben ze rust in hun hoofd en overlijden ze vaak nog dezelfde nacht. Dit lees je toch ook veel over oudere mensen die na nog een keer hun huisdier/paard hebben gezien of dat laatste feestje oid.

Heel erg veel sterkte voor iedereen die deze jongen heeft gekend. Hij heeft in ieder geval alles uit zijn leven gehaald.

bruintje123

Walgelijk lindyH.

Een mens kan erg sterk zijn
Ook als deze ernstig ziek is.
Bijvoorbeeld een verjaardag nog halen, de geboorte van een kleinkind.
Maar dus ook een deadline van een geweldige actie.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:52

linnnh schreef:
Of het dan wel of niet speculeren is. Ik dacht hetzelfde @LindyH it's all in the name

Ik vind het érg toevallig. Vraag me ook af of de juiste overlijdensdatum is gepubliceerd. Wacht rustig Youp af :=

Lees even terug, er zijn foto's van gisteravond en hij is vd week nog gewoon gezien.. gadver, ook bij jou.

NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:53

Lieve Tijn,
Je was, bent en blijft een held.

Heel veel sterkte voor iedereen.

Laten we alsjeblieft de mooie woorden voor Tijn hier verder uitspreken en geen aandacht schenken aan mensen die hier een "kritische noot" bij plaatsen. Tijn verdient dat niet.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:54

Gewoon wow die opmerking.... ga lekker in je eigen hoofd speculeren!

Kleine dappere Tijn. .. rust zacht....

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:55

linnnh schreef:

Lees even mijn twee posts in dit topic en hou op met dit soort verschrikkelijke opmerkingen te plaatsen.

Anoniem

Celiien schreef:
linnnh schreef:

Lees even terug, er zijn foto's van gisteravond en hij is vd week nog gewoon gezien.. gadver, ook bij jou.

Nou dat wou ik net zeggen.. Jeetje jongens, zijn we zo verrot met z'n allen? Het is een jongetje, wat over precies een week 7 JAAR OUD zou worden! En dan heb je het fatsoen te gaan "speculeren" over wanneer hij nou precies is overleden? Echt wtf waar zit je dan met je hoofd... Gatverdamme, walgelijk walgelijk walgelijk.

Winged

Dames, zullen we teruggaan naar de warmte van dit topic?

Laten we wel wezen, deze jongen van 6 (net niet 7) heeft zo veel meer bereikt dan dat de meesten in hun hele leven doen. Laten we het koesteren wat hij teweeg heeft gebracht. En laten we hopen dat het miljoen inderdaad heel veel zieke kinderen kan helpen. Het vingertje wijzen welles-nietes heeft geen zin. Tijn is er niet meer. Laten we van hem leren, inzetten voor een ander :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 10:59

Wow, om te kotsen deze opmerking! Iets met hou het lekker voor je als je zoiets denkt...

Heel veel sterkte aan de nabestaanden van Tijn. Rust zacht lief jochie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-17 11:02

Ik wil nog even 1 ding hierover zeggen en dan ontvolg ik dit topic meteen want het maakt me alleen maar ontzettend boos wat mensen hier durven te zeggen.

Je ziet nog best vaak dat doodzieke mensen "pas" overlijden nadat de familie bijeen gekomen is om afscheid te nemen. Mijn oma lag doodziek op bed plat onder de morfine, hallucineerde er over maar iedereen heeft nog afscheid genomen, ze sliep heel veel maar toen ik er was samen met nog meer familie en hulpverlening was ze wakker, nog een heel gesprek met haar gevoerd terwijl ze tussendoor wartaal uit sloeg maar ook een heel mooi gesprek, zelfde voor mijn broer en nicht en neef, hebben ook nog met haar gesproken, de kinderen etc hadden ook nog wel contact gekregen met haar, en toen iedereen geweest was is ze in een soort coma beland en niet meer bij gekomen, 3 week later is ze pas overleden maar het was alsof ze wachtte tot iedereen afscheid had genomen.

Zelfde geldt voor de vader van mijn moeder haar goede vriendin, die vriendin heeft geen vervoer dus mijn moeder werd op een zaterdag/zondag pas geleden gebeld of ze mee wou, de familie was opgebeld dat het niet goed ging, die zijn ook met z'n allen bij elkaar gekomen, de meneer zelf heeft vooral liggen slapen bleef gewoon telkens maar kort bij maar is de nacht erop overleden, terwijl het er al heel lang aan zat te komen.

Wat ik hier lees is dat Tijn ook nog longontsteking erbij had, Tijn zijn ouders zijn niet verplicht dezelfde ochtend na zijn overlijden gelijk alle info naar buiten te brengen, dat betekent niet dat je maar rond mag speculeren. Misschien was deze miljoen bereiken wel een heel mooi laatste doel voor Tijn en was hij zo blij en opgelucht dat hij rustig is heen gegaan..