Lieshorses schreef:Ik dat vind elkaars geslachtsdelen in de mond nemen écht heeeel veel verder gaat dan doktertje spelen...
Daarom zeg ik ook, afwachten en niet allerlei beweringen voor waar aan nemen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Pfff dat gaat veel te ver en daar snap ik echt niets van. 2 kinderen schijnen de aanstichters te zijn die dreigden met geweld en vastbinden als ze het niet deden. Deze kinderen moeten echt psychisch even nagekeken worden hoor. Die hebben waarschijnlijk thuis teveel gezien van zenders waar geen kinderslot op stond.
Iris82 schreef:Dat kan ik me niet voorstellen. Het enige wat ik er over gelezen heb is dat het op de wc plaatsvond. Bij ons gaan de kinderen apart naar de wc. Ze kunnen dan wel kindjes van een andere klas tegenkomen natuurlijk, maar niet dat ze samen met een klasgenootje gaan feesten op de wc.
Ik heb er eentje van bijna 6. Dan sta je wel stil bij dit soort berichten.
Citaat:Als kinderen niet wilden werden ze geslagen'
"De kinderen raken elkaar aan op plekken waar het eigenlijk niet mag. Piemeltjes die in de mondjes gaan, vagina's die worden gelikt", somt moeder Roycheline van Thijs op. "Ik weet dat zeven kinderen dat zelf thuis verteld hebben."
Er gaan geruchten dat niet alle kinderen uit vrije wil meededen. Volgens Roycheline van Thijs zou het gaan om twee kinderen die er soms andere kinderen bijhaalden. "Als die niet deden wat werd gezegd dan werden ze in hun buik geschopt en geslagen of vastgebonden met een springtouw," zegt de verontwaardigde moeder. "En dat allemaal op het schoolplein!".