Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
watchthesky schreef:Vreselijk dit. Het zal je kind maar zijn dat vermist is, of levenloos gevonden wordt. :/
Gezien Romy zo snel geïdentificeerd was en dit tweede lichaam zo 'lang' duurt ben ik ergens bang dat het lichaam heel erg toegetakeld is, maar heb ik ergens ook 'hoop' dat het een andere dode is, die er al langer ligt en verder ontbonden is bijvoorbeeld...
Myfairytale schreef:watchthesky schreef:Vreselijk dit. Het zal je kind maar zijn dat vermist is, of levenloos gevonden wordt. :/
Gezien Romy zo snel geïdentificeerd was en dit tweede lichaam zo 'lang' duurt ben ik ergens bang dat het lichaam heel erg toegetakeld is, maar heb ik ergens ook 'hoop' dat het een andere dode is, die er al langer ligt en verder ontbonden is bijvoorbeeld...
Duurt ook lang om eventuele sporen veilig te stellen begreep ik.
watchthesky schreef:Myfairytale schreef:
Duurt ook lang om eventuele sporen veilig te stellen begreep ik.
Maar moest dat bij de vondst van Romy dan niet? Ik neem aan dat ze daarvan ook een dader willen vinden.
_Micha_ schreef:watchthesky schreef:
Maar moest dat bij de vondst van Romy dan niet? Ik neem aan dat ze daarvan ook een dader willen vinden.
Bij Romy moest dat natuurlijk ookeen mogelijkheid is omdat dit een gevoelige zaak zou kunnen zijn (twee vermiste meisjes die al dan wel of niet verband hebben met elkaar) waardoor ze extreem voorzichtig zijn. Maar er zijn meerdere redenen waarom het lang kan duren. Het kan een ingewikkeldere crime scene zijn (water is vaak lastig) maar het kan ook om welke reden dan ook zo zijn dat het lichaam moeilijk te identificeren is.
lieveli schreef:Ik denk dat mensen elkaar ook opfokken en dingen zien die er niet zijn. Heel logisch in zo'n situatie, dat wel.
verootjoo schreef:lieveli schreef:Ik denk dat mensen elkaar ook opfokken en dingen zien die er niet zijn. Heel logisch in zo'n situatie, dat wel.
Misschien wel, ik las net op FB dat het in soesterkwartier weer gebeurd was, maarja, hoeveel kleine zwarte auto's met lichtgetinte mannen rijden daar wel niet![]()
Als ze dan dezelfde kant opgaan dan jij voel je je met dit verhaal in je achterhoofd misschien wel sneller achtervolgd ofzo
dierfysio schreef:En ik vrees voor dat arme meisje uit Bunschoten. Moet haast wel zijn dat zij het is, die daar in een sloot gevonden is. In en intriest...
Plek waar dat andere meisje gevonden is, is hier niet ver vandaan. Klant van mij woont daar aan die weg. Wandelt daar dagelijks met de honden. Hoop voor hem niet dat hij de vinder is. Zo'n beeld krijg je denk ik nooit meer van je netvlies...
verootjoo schreef:lieveli schreef:Ik denk dat mensen elkaar ook opfokken en dingen zien die er niet zijn. Heel logisch in zo'n situatie, dat wel.
Misschien wel, ik las net op FB dat het in soesterkwartier weer gebeurd was, maarja, hoeveel kleine zwarte auto's met lichtgetinte mannen rijden daar wel niet![]()
Als ze dan dezelfde kant opgaan dan jij voel je je met dit verhaal in je achterhoofd misschien wel sneller achtervolgd ofzo