Jonge meisjes mishandelen lesbische vrouw

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:38

Lepeltje schreef:
nynke55 schreef:
Ik zeg niet dat cultuur niets met homoacceptatie te maken heeft, ik zeg dat cultuur niks met geweld te maken heeft.
Het hele nieuwsbericht is intolerant en sensatiezoekend.

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenl ... rend-angst

Niet dat autochtonen nooit geweld plegen tegen homo's hoor, maar het komt zeker vaker voor in bepaalde culturen. Dat is ook niet raar als je nagaat dat het een misdaad is waar ze vandaan komen (homoseksueel zijn).

Stel nou dat er geen homo's in die azc's zouden zitten. Denk je dan dat die geweldplegers geen geweld zouden plegen? Deze mensen zoeken gewoon slachtoffers en homo's zijn dan een gemakkelijk doelwit omdat "ze een misdaad begaan".

_Annemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 11:45

Denk ook dat die vecht spellen van tegenwoordig ook een rol mee spelen, in mijn vrienden kring zie ik diverse kinderen (voor namelijk jongens) extreme vechtspellen spelen, mijn kinderen mogen dat niet.

Ik keur dit gedrag zeker niet goed en tja wat is een gepaste straf op die leeftijd?

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:09

Geweld lokt geweld uit en het word steeds extremer. Dat geld zowel voor peuters als voor volwassenen. Mijn moeder zei altijd: niet slaan, schoppen en knijpen, anders ga je maar een poosje op de gang staan. Voor kinderen werkt dit heel goed.

Voor volwassen trouwens ook, of de bak in, of terug naar het land waar je vandaan komt. Wat dan weer wat anders is dan mensen op voorhand niet binnenlaten.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 12:24

_Annemiek schreef:
Denk ook dat die vecht spellen van tegenwoordig ook een rol mee spelen, in mijn vrienden kring zie ik diverse kinderen (voor namelijk jongens) extreme vechtspellen spelen, mijn kinderen mogen dat niet.

Ik keur dit gedrag zeker niet goed en tja wat is een gepaste straf op die leeftijd?

Vroeger was er ook genoeg geweld. Voordat er vechtspelletjes bestonden. Vind dit altijd zo'n kulsmoes. :roll:

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 13:49

Is het zeker dat deze pubers principieel tegen homoseksualiteit zijn, of waren ze misschien interessant/stoer aan het doen? En zijn het de volwassenen/media die het aangrijpen om de kloof tussen culturen nog eens wat te vergroten en mensen bang te maken?

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:31

Asvinia schreef:
Absurd.. Zulke jonge kinderen, dat ze het lef hebben om zich zo te uiten.. bah.

Ik begrijp steeds beter waarom mijn moeder een tijd terug zo bang was wanneer ik hand in hand liep met mijn ex-vriendin..

Nederland is lang zo niet tolerant als we willen/denken, dat is wel duidelijk.

Die laatste zin had uit mijn mond kunnen komen.
Nee.........wij zijn zeker niet ruimdenkend en tolerant, helaas.
Het tegendeel komen we dagelijks in het nieuws tegen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-17 14:43

Mars schreef:
Lekker het land blijven binnenhalen deze onaangepaste kanspareltjes...

Half Lubberkutveen zit vol met zulke kanspareltjes die echter hoogblond en Oerhollands zijn, waar gaan we de grens trekken dan? Wordt nog rustig hier :+