*heeft straks natuurkunde examen, ligt op grond te stuiptrekken en natuurkundige termen te fluisteren door overload*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ilse_123 schreef:maava schreef:
Ik moet zeggen...ze hebben er goed overna gedacht![]()
Over 9/11 enzo, ik weet niet wat ervan moet denken, maar dat de VS er zelf achter zit is nog altijd minder vergezocht dan dat de aarde plat is.
Tessa_93 schreef:Ilse_123 schreef:Vraag me af wat die mensen dan denken wat zich aan de onderzijde van die frisbee bevindt...
Vinden ze het ook niet raar dat je de wereld rond kan reizen? Dat je er voorbij Hawaii niet afvalt maar weer in Azië terecht komt?
Er zijn best dingen waarvan ik nog kan begrijpen dat mensen het niet geloven...de maanlanding ofzo. Maar dat de wereld plat is
Eronder zit allemaal lava
Ilse_123 schreef:Vraag me af wat die mensen dan denken wat zich aan de onderzijde van die frisbee bevindt...
Vinden ze het ook niet raar dat je de wereld rond kan reizen? Dat je er voorbij Hawaii niet afvalt maar weer in Azië terecht komt?
Er zijn best dingen waarvan ik nog kan begrijpen dat mensen het niet geloven...de maanlanding ofzo. Maar dat de wereld plat is
Kwanyin schreef:Oh ja, of dat God de botten van dinosauriërs express in de grond gestopt heeft om mensen te misleiden.
Je wint zo wel elke discussie, want daar is geen zinnig argument meer tegen in te brengen.
Kaus schreef:Kwanyin schreef:Oh ja, of dat God de botten van dinosauriërs express in de grond gestopt heeft om mensen te misleiden.
Je wint zo wel elke discussie, want daar is geen zinnig argument meer tegen in te brengen.
Maar dat argument heb ik ook wel eens van christenen gehoord. Dat God de botten in de grond heeft gestopt om te kijken wie er voor de duivel valt.
Ilse_123 schreef:maava schreef:
Ik moet zeggen...ze hebben er goed overna gedacht![]()
Over 9/11 enzo, ik weet niet wat ervan moet denken, maar dat de VS er zelf achter zit is nog altijd minder vergezocht dan dat de aarde plat is.
phormicola schreef:Ik heb de vragen even gelezen en ik vraag me echt af wat de leiders van de aarde ermee gaan winnen om iedereen te laten geloven dat de aarde rond is.
Ok ze verbergen dus dat de aarde plat is. Maar waarom dan