"De aarde is plat"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 13:09

Haha. Zat ik er inderdaad totaal naast. :+ Heb dan wel weer verstand van satelieten. Met geostationaire hoogten enzo gravitatie enzo...

*heeft straks natuurkunde examen, ligt op grond te stuiptrekken en natuurkundige termen te fluisteren door overload*

Ilse_123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 13:18

maava schreef:

Ik moet zeggen...ze hebben er goed overna gedacht :')

Over 9/11 enzo, ik weet niet wat ervan moet denken, maar dat de VS er zelf achter zit is nog altijd minder vergezocht dan dat de aarde plat is.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 13:21

Ilse_123 schreef:
maava schreef:

Over 9/11 enzo, ik weet niet wat ervan moet denken, maar dat de VS er zelf achter zit is nog altijd minder vergezocht dan dat de aarde plat is.

Eerste ook: Is this a joke? _O- Je kunt niet van ze zeggen dat ze niet anticiperen op hun sitebezoekers

Free2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 13:53

Tessa_93 schreef:
Ilse_123 schreef:
Vraag me af wat die mensen dan denken wat zich aan de onderzijde van die frisbee bevindt...
Vinden ze het ook niet raar dat je de wereld rond kan reizen? Dat je er voorbij Hawaii niet afvalt maar weer in Azië terecht komt?

Er zijn best dingen waarvan ik nog kan begrijpen dat mensen het niet geloven...de maanlanding ofzo. Maar dat de wereld plat is :')

Eronder zit allemaal lava :D

Valt die lava dan niet naar beneden? :?

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 13:58

Ilse_123 schreef:
Vraag me af wat die mensen dan denken wat zich aan de onderzijde van die frisbee bevindt...
Vinden ze het ook niet raar dat je de wereld rond kan reizen? Dat je er voorbij Hawaii niet afvalt maar weer in Azië terecht komt?

Er zijn best dingen waarvan ik nog kan begrijpen dat mensen het niet geloven...de maanlanding ofzo. Maar dat de wereld plat is :')

Dat is omdat de aarde ook magnetisch is en je autootje gewoon Andersom verder rijdt :')

xPabloBokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:08

MacavityL schreef:
Mag hopen dat dit de uitzending van 1 april was :') :')

Helaas, het filmpje is 9 maanden oud.. -O-

Echt de definitie van een bord voor je kop hebben dit.. :+

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:13

Dit doet mij trouwens denken aan de verklaring van een of andere regligieuze leider ergens uit het midden-oosten waarom vrouwen hier zo weinig kinderen krijgen.
"Omdat ze autorijden en door de schokken van de auto op de weg worden de eierstokken geschud en daardoor zijn ze erg slecht vruchtbaar."

:')
Ja eigenlijk is het eerder een :'( , als je weet dat er effectief genoeg man is die dat nog geloofd ook.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:23

Ohhh echt??? Wow.

Geen idee hoe ik mijn hoofd in de plooi zou moeten houden als bijvoorbeeld een collega me dit zou vertellen....

Kuggur

Re: "De aarde is plat"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:30

Very smart young man, but it's turtles ALL THE WAY DOWN!
Ach ik denk dat dit best puur trollen kan zijn, wordt altijd een beetje achterdochtig van mensen die beweren dat ze dit soort dingen écht geloven.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:36

Ik denk inderdaad dat er heel wat minder mensen zijn die het echt geloven dan men doet voorkomen. En het verdient nog ook (want al die views die Bokt er vandaag al aan gegeven heeft...)

Maar tegelijkertijd heeft het ben ik bang ook wel invloed op heel veel mensen die niet aan het trollen zijn, en dit soort dingen wel gaan geloven. Of niet specifiek dit, maar wel steeds minder waarde hechten aan het verschil tussen iets dat niet waar is en dat wel waar is.

(In Rusland bv worden allerlei totaal bizarre conspiracies verspreid voor politieke doelen. En het effect is niet dat mensen die allemaal geloven, maar wel dat ze ervanuit gaan dat je het 'toch nooit zult weten'. En dat is heel fijn voor de machthebbers, want dat betekent dus dat die mensen ook geen geloof hechten aan dingen die uitkomen die wel belangrijk zijn. Helemaal onschuldig vind ik het dus niet.)

Oehlala

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:39

tot op het laatst dacht ik nog.... goh alleen maar mannen, maar de laatste met het beste argument deed toch mijn broek afzakken hahaha.

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:43

Zelfs vanuit een vliegtuig kun je de bolling al een beetje zien. Ingeven door ijsmuren.. Het lijkt wel Game of Thrones.
[/quote]

Dat is natuurlijk wat ze je willen laten zien, zelfs in het vliegtuig word je gemindcontrolled :+[/quote]
:oo Volgende keer in het vliegtuig een alu-hoedje op.[/quote]

Jij dacht dat je uit een raampje keek he? Nee hoor, dat is gewoon een tv scherm waardoor het lijkt of je naar buiten kijkt :j
ik heb niet alle berichten gelezen maar dit moet een 1 april grap geweest zijn

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:47

Omg.. kijken deze mensen nooit op google earth..?
Even uitzoemen en je hebt je antwoord.. 8)7

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:52

Ik las laatst één of andere creationist website die serieus stelde dat dinosauriërs nooit bestaan hebben.
En één van hun argumenten was dat mensen de grote sterfte hebben overleefd en dat dino's dat ook overleefd zouden hebben.
Dus dat dino's en mensen tegelijk zouden moeten hebben geleefd.

Het was zo dom dat ik van kwaadheid niet verder kon lezen.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 14:58

Oh ja, of dat God de botten van dinosauriërs express in de grond gestopt heeft om mensen te misleiden :j .

Je wint zo wel elke discussie, want daar is geen zinnig argument meer tegen in te brengen.

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:16

Kwanyin schreef:
Oh ja, of dat God de botten van dinosauriërs express in de grond gestopt heeft om mensen te misleiden :j .

Je wint zo wel elke discussie, want daar is geen zinnig argument meer tegen in te brengen.

Maar dat argument heb ik ook wel eens van christenen gehoord. Dat God de botten in de grond heeft gestopt om te kijken wie er voor de duivel valt.

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:17

We kunnen ze gewoon naar de maan sturen :)) hebben ze en hun maanlanding en een ronde aaede ;)

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:21

Kaus schreef:
Kwanyin schreef:

Maar dat argument heb ik ook wel eens van christenen gehoord. Dat God de botten in de grond heeft gestopt om te kijken wie er voor de duivel valt.

_/-\o_ _O- 8)7

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:22

Ilse_123 schreef:
maava schreef:

Ik heb de vragen even gelezen en ik vraag me echt af wat de leiders van de aarde ermee gaan winnen om iedereen te laten geloven dat de aarde rond is.
Ok ze verbergen dus dat de aarde plat is. Maar waarom dan :')

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:22

Tja.... het zet je wel even aan het denken :')
Maar wow...echt wow.

Ik had eerder al gelezen dat dit gezegd was door een Flat Earth Society lid: “THE FLAT EARTH SOCIETY HAS MEMBERS ALL AROUND THE GLOBE” en dat vond ik toen ook al heel grappig O:) _O-

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:24

phormicola schreef:
Ik heb de vragen even gelezen en ik vraag me echt af wat de leiders van de aarde ermee gaan winnen om iedereen te laten geloven dat de aarde rond is.
Ok ze verbergen dus dat de aarde plat is. Maar waarom dan :')

Zodat hun onderdanen niet weten dat ze naar het randje kunnen lopen om de boel te ontvluchten :j :)*

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:25

Ik ben benieuwd waar zij dan denken dat het randje van de aarde is en wat er gebeurt als je dat nadert.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:26

*\o/* _O-

Volgens hen is de aarde een schijf met de zuidpool gestretched langs de rand.

Maar valt het dan niet op dat de zuidpool heel smal en heel lang is? :')

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:30

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-17 15:31

Elvis in leven? Lady Di (I wish, hier grooooot fan) ook? Geen mensen op de maan en doden in Orlando? Platte aarde?

Ik moet eens een hartig woordje met mijn geschiedenisleraar gaan spreken :')