Selka schreef:Emmaa_ schreef:Ik ga met Fenrir mee, vind het echt belachelijk hoe vrouwen elkaar hier naar beneden trekken. Juist onderling zouden we moeten weten dat niet alle vrouwen er vanaf komen met een paar pijnstillers en een extra grote tampon.
Zoals ik al eerder aangaf weet ik heel erg goed hoe het is om niet te kunnen kijken van de pijn echter zijn er meer oplossingen dan ziek melden.
We zouden juist eens moeten ophouden met het betuttelen van elkaar. Tegenwoordig heeft iedereen een burn-out, is iedereen depressief en kan blijkbaar geen enkele vrouw meer doorgaan met werken of functioneren wanneer zij ongesteld is. Vroeger moesten vrouwen ook gewoon voor hun 12 kinderen en het huishouden zorgen of zij nu ongesteld waren of niet.
Erg gewaagde uitspraak, heb je er eens over nagedacht hoeveel druk er wordt uitgevoerd op o.a. mensen die in de zorg werken? En alle andere beroepen waar er te veel van je wordt gevraagd in een abnormale tijd? Dan komen die burn-outs niet uit de lucht vallen. Dit heeft heel erg te maken met de werksfeer/omstandigheden. Een goed bedrijf doet ook onderzoek indien er veel verzuimd wordt, dat heeft namelijk altijd een reden.