Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sureido schreef:Waarom kijk je het gewoon niet en stop je met vlees eten?
Ik heb respect voor jouw mening en dat je het op deze manier doet.
Miss heeft het wel iets
Maar uit eigen wil filmpjes gaan kijken hoe dieren mishandelt worden roepen bij mij toch vraagtekens op. Dat je wil zien hoe een slacht er aan toe gaat oké, maar bij deze was het heul duidelijk dat het om mishandeling gaat. Ík kan zoiets niet aanzien en vind het raar als iemand dat kan
Sonja89 schreef:Ik twijfelde al een tijd over mijn stukje vlees, maar voor mij is dit filmpje toch wel de druppel... Ik ga voor vegetarisch. Niet dat die arme varkens uit het filmpje daar nou mee geholpen zijn...
Varekaj schreef:Minister van dierenwelzijn Ben Weijts heeft de slachtlicentie van de personen in beeld ingetrokken, het slachthuis is dicht, er zit een grondige inspectie op en supermarktketen Delhaize heeft vanochtend bevestigd dat ze per direct geen vlees meer inkopen dat via dit slachthuis komt.
Cowgirl schreef:Dat mensen een stukje vlees willen prima maar dat is nog geen reden om zo te slachten.
Slachten kan immers ook netjes.
Ik zou zeggen pak het slachthuis aan...daar gaat het mis. Mensen eruit...nieuwe mensen erin en een drastische verandering in het slacht beleid.
Zoals Sonja haar ervaringen kan het dus ook gewoon op een nette manier.
Dat iedereen stopt met vlees eten gaat gewoon niet gebeuren , dan kun je maar beter zorgen dat dit soort praktijken de mond gesnoerd worden.
sureido schreef:Ik snap overigens niet hoezo mensen dit kijken. Hoe kan je dat doen en hoezo begin je aan een film over dierenleed? Is dat leuk om te zien ofzo? Want met het filmpje kijken waar de tekst 'dierenleed jn slachthuis' bij staat, wat willen mensen daar mee bereiken..