Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Delphi, meisje hier in het dorp kon dus niet meer normaal over straat, komt niet aan een baan, etc.. (kan er niet teveel over kwijt omdat het een zakelijke relatie betreft, kan dus alleen zeggen wat in de media is/was)
Kaka schreef:Shenavallie schreef:Los van mijn vraag waarom iemand überhaupt sexfilmpjes maakt (snap ik gewoon echt niet en is ook niet discussie-waardig, omdat ik vind dat iedereen daar een eigen mening over mag hebben), vind ik het wel een geval van ESDB. Je weet dat ze gemaakt zijn en dat er dus een risico is dat iemand er wat mee gaat doen. Begin er gewoon niet aan, dan hoef je ook nooit de angst te hebben of in de ellende te zitten dat er iemand rare dingen mee gaat doen of heeft gedaan.
Als zoiets stiekem is gedaan, dan kun je er zelf niets aan doen en vind ik het echt heel erg voor degene die zoiets is aangedaan. Maar als je bewust aan zoiets meedoet (zelfs dronken, melig of wat dan ook), dan zijn de consequenties voor jullie allebei.
Echt? Jij vindt dat iemand gewoon mijn fiets mag stelen omdat ik hem niet met 3 maar met 2 sloten heb vast gezet?
Citaat:Dit is Nederland, dit is een vrij land, je hoort hier zonder angst en beven gewoon over straat te kunnen gaan. De dader is fout! Niet het slachtoffer.
NadjaNadja schreef:lovelucydan schreef:Nee hoor publieke figuren moeten zulke dingen gewoon niet doen, klaar! Het risico is gewoon te groot op uitlekken dus daarom bij voorbaat gewoon niet doen/maken
Maar dan zouden publieke figuren dus heel veel dingen niet meer kunnen/moeten doen. Wat dat betreft zijn zij ook maar gewoon mensen en daarin niet anders dan jij of ik.
lieveli schreef:Ik vind dat je dat soort oliebol gewoon lekker moet doen als je daar behoefte aan hebt en dat degene die het deelt met de nek moet worden aangekeken en niet degene wiens kwarktassen of foef te zien is.
En trouwens, ik stuur mijn vriend zo vaak topless foto's. Ik háát het huishouden, ik kan níet sparen. Ik moet toch een manier hebben om mijn toekomst met hem te verzekeren.
Magrathea schreef:Het is zeker belachelijk dat het zo is. Alleen, zo het is nu eenmaal. Ik zou echt geen zier geven om een sollicitant waarvan een seksfilmpje verspreid is, maar ik kan niet de mening van anderen veranderen
Sjolvir schreef:Ayasha schreef:Welke landen kan jij je fiets laten staan zonder slot?
De mijne is zelfs uit de schuur gejat.. (wonderbaarlijk genoeg na paar jaar terug gevonden door de politie en weer in mijn bezit).
Dus hier is het in ieder geval niet.
Xyris schreef:lieveli schreef:Ik vind dat je dat soort oliebol gewoon lekker moet doen als je daar behoefte aan hebt en dat degene die het deelt met de nek moet worden aangekeken en niet degene wiens kwarktassen of foef te zien is.
En trouwens, ik stuur mijn vriend zo vaak topless foto's. Ik háát het huishouden, ik kan níet sparen. Ik moet toch een manier hebben om mijn toekomst met hem te verzekeren.
Hahagelukkig is er een wereld van verschil tussen topless foto's en sextapes
Xyris schreef:Nou, gelukkig heb jij die kijk er op, helaas zijn er maar weinigen met jou.