Zanger George Michael overleden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-16 16:12

Me hele leven toch wel groot fan geweest van dit icoon.een megahunk/tiener idool (op een opblaasbed in club tropicana <3 wauw!! )in een vrolijk popduo,tot een van de beste artiesten aller tijden..die heerlijk soulstem.
Ongekend roem en tegelijkertijd diepe innerlijke dalen |(

Rip george micheal

HorseTimeXL

Re: Zanger George Michael overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-16 17:40

Toch nog maar even reageren. Ben van de jongere generatie maar oef t deed me toch nog wat. Overlijden tijdens kerst terwijl je een kerstlied had met titel last christmas.

Een geweldige artiest. Volgens mij iemand die maar bleef worstelen.

Weet iemand trouwens toen hij destijds werd opgepakt in het toilet. Is die toen expres gelokt door de politie? Wat was de reden van dat. Lijkt me zo verschrikkelijk. Laat iedereen lekker houden van wie die wil houden.

Rip George -O-

Laurapalmer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 10:45

Nee hij werd betrapt..daarna een megahit geschreven waarin hij het complete politiekorps op de hak nam.
Laatst bijgewerkt door Laurapalmer op 29-12-16 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Re: Zanger George Michael overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 10:48

Outside is een geweldig nummer en de clip is zo mogelijk nóg geweldiger. :')

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-16 11:18

Hij werd destijds betrapt op "onzedelijk gedrag" bij zichzelf in een openbaar toilet in een park. Hij ging daarmee door terwijl hij wist dat hij niet alleen in het toilet was. Aldus de politieman die hem betrapte. Er was in dat park, waar veel ouders met kinderen kwamen, vaker dergelijke overlast. Misschien een homosexontmoetingsplek? Daarom zou er een politieactie gaande zijn.
Dat is wat ik me herinner.

George Michael brengt met zijn muziek ook bij mij veel jeugdherinneringen boven. Veel op gedanst, meegezongen of gewoon naar geluisterd.