Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tytonidae schreef:Lijkt me wel heel toevallig dat deze 'dronken' vrachtwagenchauffeur door het hart van Berlijn heeft gereden zonder iets te raken en dan per ongeluk net bij een enorm druk bezocht punt de menigte in rijdt....
Kabayo schreef:Maar waarom pleeg je een aanslag met een bijrijder aan de weg.. En aangezien polen bekent staan om hun gekochte rijbewijs en hun vodka gebruik achter her stuur.. Zelf denk ik eerder dat het een ongeluk is met een dronken bestuurder. Maar de media dikt her altijd zo enorm op
Het blijft afwachten
LadyMadonna schreef:Je weet het niet he... Mijn vader is ooit veel te moe uit een nachtdienst gekomen. 50km prima gereden en op 5 km van huis valt ie in slaap en knalt op een muur.... (Alleen blikschade overigens)
Chocopasta schreef:Kabayo schreef:Maar waarom pleeg je een aanslag met een bijrijder aan de weg.. En aangezien polen bekent staan om hun gekochte rijbewijs en hun vodka gebruik achter her stuur.. Zelf denk ik eerder dat het een ongeluk is met een dronken bestuurder. Maar de media dikt her altijd zo enorm op
Het blijft afwachten
Hou nou eens op met dat 'dronken Pool' verhaal!
Alle Nederlanders die ergens bij betrokken zijn waren stoned?
Kabayo schreef:Tytonidae schreef:Lijkt me wel heel toevallig dat deze 'dronken' vrachtwagenchauffeur door het hart van Berlijn heeft gereden zonder iets te raken en dan per ongeluk net bij een enorm druk bezocht punt de menigte in rijdt....
Bron dat hij door het hart van Berlijn heeft gereden? Vrachtwagen chauffeurs moeten verplicht 45 minuten rust hebben na 4 uur. Wie zegt niet dat ze dat vlakbij hebben gedaan..
Waarom wil iedereeen perse denken dat het een aanslag is.. Tegenwoordig is alles een aanslag
Lieveli wat is er perse respectloos aan? Ze staan er eenmaal bekent om. Zie facebook maar eens
Idd ladymadonna.. Alles kan.. Niet iedereen wil met een vrachtwagen met opzet dood rijden
lieveli schreef:Dat hele gespeculeer over een eventuele dronken Poolse bestuurder vind ik zó respectloos. Wacht het gewoon af, slinger geen rare verhalen de wereld in.
sureido schreef:lieveli schreef:Dat hele gespeculeer over een eventuele dronken Poolse bestuurder vind ik zó respectloos. Wacht het gewoon af, slinger geen rare verhalen de wereld in.
Ik vind het ook respectloos om meteen van een aanslag uit te gaan, maar door social media is tegenwoordig alles zoo groot, vind dat echt super irritant. Elk klein dingetje wordt meteen uitgebreid gemaakt en volop op gediscussieerd. Van (mogelijke) aanslagen tot zwarte piet. maar dat is een andere discussie, ik leef heel erg mee met de nabestaanden van deze mensen.
@Kabayo, helemaal gelijk vind ik dat je hebt met waarom iedereen wil denken dat het een aanslag is. Het lijkt idd wel alsof mensen het 'willen', zijn mensen serieus zo sensatiegeil tegenwoordig of hoe heb ik het?..
Elmo schreef:Oh pff, heel erg voor alle slachtoffers en nabestaanden... Hoop dat er snel meer duidelijkheid komt.Kabayo schreef:Lieveli wat is er perse respectloos aan? Ze staan er eenmaal bekent om. Zie facebook maar eens
Want alles wat op Facebook staat is waar?
Zoe_97 schreef:op VTM vertellen ze net in het extra nieuws dat de politie bevestigd heeft dat dit een aanslag is. een ongeval zou uitgesloten zijn.