Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:En eerlijk is eerlijk.. Vrouwen zijn ook echt wel slangen.. Het komt vaak zat voor dat er als wraak geroepen wordt dat ze verkracht is door jantje of pietje, als meneer in kwestie geen interesse (meer) heeft voor de dame..
Let wel: ik praat het in geen geval goed als een vrouw verkracht wordt..
Fenrir schreef:Bijzonder, ik herken dat (gelukkig) totaal niet. Maar zo te horen baseer je je mening dus met name op het verhaal van 1 persoon? Dat is wel een erg snelle conclusie.
En wat als die waarschuwingen die je noemt nou gegrond waren?
Shadow0 schreef:Maar nine1987, waarom geef je dan geen aandacht aan de andere kant: mannen die heel giftig worden als ze afgewezen worden? ("Je denkt zeker dat je te goed voor me bent, je moest eens flink genomen worden" - of dat werkelijk waarmaken.)
Verder zijn de termen die je gebruikt erg ongedefinieerd 'het gebeurt echt wel vaker' - dat is niet te weerleggen, maar zegt weinig of dat in verhouding staat tot werkelijke verkrachting, of tot de 25% (!) die het ok vindt om seks te hebben zelfs als iemand nee heeft gezegd.
nine1987 schreef:Fenrir schreef:Bijzonder, ik herken dat (gelukkig) totaal niet. Maar zo te horen baseer je je mening dus met name op het verhaal van 1 persoon? Dat is wel een erg snelle conclusie.
En wat als die waarschuwingen die je noemt nou gegrond waren?
Nee, welvaker wat om me heen gehoord.. Maar omdst je niks kag zeggen over "hear say", zet ik alleen mn eigen ervaring erbij.. En ze waren niet gegrond.. Dst weet ik heel zeker.. Wil je meer weten, dan mag dat via pb..
cjb schreef:@Fenrir,Ik heb geen oordeel over je en ga dus ook niet zeggen dat jij dit doet. Maar ik zie meisjes ook sneller lichamelijk contact maken met een jongen die met ontbloot bovenlijf met sixpack rondloopt, dan iemand met een oversized bierbuik.
Ik ga het ook niet goedpraten maar het stukje uitdagen vraagt vaak toch om opmerkingen of lichamelijk contact. ( en dan heb ik het niet over graaien in schaamdelen) wan dat is NIET OKÉ.
nine1987 schreef:Fenrir.. Vrouwen zijn altijd 100% heilig.. Je hebt gelijk..
Ayasha schreef:je blijkbaar niet meer in staat bent om beetje fatsoen te tonen en je hormonen in te tomen.
Wil je het op hormonen gooien
nine1987 schreef:Hoho.. Dat zeg ik.. Er is geen excuus voor verkrachting..
cjb schreef:Mijn vraag is: Kunnen jonge jongens in alle gevallen wel weten wat het betreffende meisje wil als ze, te dronken is en geen signalen afgeeft dat ze het niet wil?
En daarbij heb ik het niet over het bewust drogeren of dronken voeren.
nine1987 schreef:Prima.. In dat geval:
Jouw woorden: Jij stelt heel feitelijk dat het 'vaak zat' voorkomt dat er iets verzonnen wordt ipv wat er echt aan de hand is: je hebt het in je omgeving een paar keer gehoord. Dat is iets heel anders..
Dus met andere woorden stel jij het heel feitelijk dat het vaak zat daadwerkelijk gebeurt, dsn dst er alleen wat geblaat wordt, omdat jij hebt een paar keer hebt gehoord? (in het nieuws nota bene?) dat is net zo goed iets heel anders..
Dat is precies dezelfde kromme beredenering..
Het enige dat ik zeg is dst de vrouw tegenwoordig niet altijd zo heilig is als dat ze doet voorkomen..
nine1987 schreef:Fenrir.. Vrouwen zijn altijd 100% heilig.. Je hebt gelijk..
nine1987 schreef:En hoevaak zegt eenvrouw expliciet "ja" tegen seks.. Mij is nog nooit gevraagd: he, zullen we seksen?