Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schietpartij in winke!centrum Mūnchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:09

RTLZ meldt nog niks...

silverdapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:09

danzzz schreef:
Volgens mij kwam de AIVD vorige week toch echt met lood in de schoenen melden dat er toch wel wat mensen binnengeglipt zijn via de vluchtelingenstroom. Nou, als een ambtenaar verteld dat het toch wel een beetje voorgekomen is, dan kan je ervan uit gaan dat de meerderheid mensen zijn die we hier helemaal niet willen en een handje vol echte vluchtelingen.

Zolang dat niet kan worden beaamd door betrouwbare bronnen geloof ik er niks van...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:10

Ragdollcat schreef:
Heb het toch gezegd, heel Europa haalt maar van alles binnen PAARD VAN TROJE.

Er zitten een hoop NEPvluchtelingen (moordenaars/ verkrachters en of van die gehersenspoelde debielen van die zogenaamde strijders) tussen.

Ze willen zich zo verspreiden en of aan hun doodsstraffen ontsnappen en puur voor de gratis geld en zorg/ huizen, ze gingen toch er gerust met het gekregen geld op vakantie erheen.

Nu is het dikke ellende en rijkelijk te laat, er is totaal geen strikte controle op,gevalletje van een beetje dom!

Tja, en dan blijkt naderhand elke keer dat het geboren en getogen binnenlanders waren, hoezo, alles binnenhalen.

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:11

Lente schreef:
RTLZ meldt nog niks...

Politie van München meldt ook nog niks.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:12

bigone, ik heb nooit gezegd dat de zoals wat je zegt geboren en getogen binnenlanders perfect zijn, wij hebben er genoeg aan en handel aan vol, en dan ook nog deze ellende erbij!

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:12

silverdapple schreef:
Ik verwijs je naar de quote die elenaMM77 eerder plaatste:

elenaMM77 schreef:
In 2013 werden bijvoorbeeld in de 28 lidstaten van Europa maar liefst 152 terroristische aanslagen gepleegd, slechts twee hiervan werden door extremistische moslims gepleegd. 84 van deze aanslagen werden gepleegd door Europese, separatistische en nationalistische groepen gepleegd. De meeste van deze aanslagen komen niet of nauwelijks in het nieuws. Neem nou FLNC, een Franse terreurgroep die aanslagen pleegt voor de onafhankelijkheid van Corsica.

bron inmiddels ook gevonden, dat was interpol

Afbeelding

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:13

Pfff sorry maar ik vind het doodeng. Het volgt zich in een razend tempo op.
In welke wereld heb ik mijn kindjes (en komende) neergezet. We weten nog niet wie de dader(s) zijn, maar er is al zoveel gewaarschuwd voor aanslagen in europese steden dat het bijna onwaarschijnlijk is dat dit een andere reden heeft.
Waarom kunnen mensen niet vreedzaam naast elkaar leven. Heeft de 2de wereldoorlog (en alle andere oorlogen) het nog niet duidelijk gemaakt dat het allemaal niks uitmaakt?! Op een hoop verdriet en ellende na.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:13

silverdapple schreef:
danzzz schreef:
Volgens mij kwam de AIVD vorige week toch echt met lood in de schoenen melden dat er toch wel wat mensen binnengeglipt zijn via de vluchtelingenstroom. Nou, als een ambtenaar verteld dat het toch wel een beetje voorgekomen is, dan kan je ervan uit gaan dat de meerderheid mensen zijn die we hier helemaal niet willen en een handje vol echte vluchtelingen.

Zolang dat niet kan worden beaamd door betrouwbare bronnen geloof ik er niks van...

Ik had vroeger ook alle vertrouwen in de overheid, die zouden toch nooit liegen tegen ons?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:14

Ik ben overigens de aannames over al die vluchtelingen inmiddels flink zat. We zijn verdorie wereldburgers. Allemaal mensen alleen onze wieg stond in een rustiger gebied dan die van hen. Niks maakt ons beter.

Wat zijn er toch veel haatdragende mensen aan alle kanten. Bah.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Nu op CNN een filmpje van een schietpartij bij de McDonalds.

Ragdollcat

Het zou veel leuker zijn als iedereen ongeacht het geloof, cultuur en gebruiken, kleur en ras gewoon samenleven in vrede op de wereld en zeer goed samenwerken om de ellende te verdrijven (rotte appels direct de kop indrukken en afstraffen).

Want ik heb helemaal niets tegen ze, het is allen de rottigheid en ellende dat ze veroorzaken en dat geldt net zo goed voor de Europeanen of wat dan ook. Dat is waar ik wel tegen ben, weg ermee!!!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:15

Wel apart, de politie wilde dat er zo weinig mogelijk beeldmateriaal werd verspreid maar het komt dus volop in het nieuws :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:18

Dader die begint met schieten buiten de Mac lijkt geen automatisch wapen te hebben. Geen rattattattattat zeg maar :=

Drifter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:19

Dreamy schreef:
In het stadscentrum zouden ook gewonden zijn gevallen.. Iemand die daar meer over weet?

Twitter van Munchen politie:
Citaat:
Unconfirmed reports of more violence and possible #gunfire in the City Center. Situation is unclear. Please avoid public Areas. #Muhich #oez

Ze opdaten hun twitter regelmatig zo te zien.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:20

Volgens CNN denkt de politie dat deze schietpartij wel gerelateerd is aan terrorisme.

Shirley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:20

Lente schreef:
Dader die begint met schieten buiten de Mac lijkt geen automatisch wapen te hebben. Geen rattattattattat zeg maar :=

Je bedoelt een kalasjnikov?

Nee dat was het niet maargoed het is heel beangstigend! 3 schutters spoorloos...

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:21

Cayenne schreef:
Volgens CNN denkt de politie dat deze schietpartij wel gerelateerd is aan terrorisme.

Dat heb ik op de Duitse livestreams nog niet zo voorbij horen komen. Zelfs woord IS is in de livestream uit DL die nu aanstaat nog niet eens gevallen.

Anoniem

Geen verstand van wapens verder maar hij schoot in rust. Misschien nog wel beangstigender.

Dreamy

En er gaat al een foto rond van een slachtoffer :\ Ik hoop zo dat familie of vrienden van diegene dat niet onder ogen krijgen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:22

Dreamy schreef:
En er gaat al een foto rond van een slachtoffer :\ Ik hoop zo dat familie of vrienden van diegene dat niet onder ogen krijgen..

Respectloos...

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:23

Nou inderdaad respectloos...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:23

Szan schreef:
Cayenne schreef:

Dat heb ik op de Duitse livestreams nog niet zo voorbij horen komen. Zelfs woord IS is in de livestream uit DL die nu aanstaat nog niet eens gevallen.

RTLZ meldt dit nu ook.

Happinez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:24

Terrorisme is het motief werd net gezegd op rtlz

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:24

alle nieuwszenders willen als eerste informatie geven ookal weten ze nog niks, en daar komen aannames van. net zoals sommige hier meteen doen:oh nee het is IS! wacht eerst de feiten af..

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 20:25

Lente schreef:
Cayenne schreef:

RTLZ meldt dit nu ook.

Ik hoor het hier bij N24 (Duits) ook.

Maar nog geen officiële bevestiging toch? Lijken me vooralsnog dus geruchten?