Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ineke2 schreef:DarkoFoitzik schreef:hopelijk doet de alle landen gezamelijk eindelijk eens iets. Frankrijk moet artikjel 5 activeren van de NATO zodat we allemaal naar oorlog gaan. dit gaat zo niet stoppen.
Echt niet! Dat wil IS juist!
DarkoFoitzik schreef:Ineke2 schreef:Echt niet! Dat wil IS juist!
oh ja, want we weten ook niet waar ze zitten of hoe we ze aan moeten pakken?
IS wilt dat wij bang zijn om iets te doen en daardoor ons onderwerpen.
Femm_k schreef:Bedenk wel dat in een oorlog ook heel veel onschuldige slachtoffers vallen.. Ik ben zelf militair en geen voorstander van oorlog, maar wel van ingrijpen.
Ik vind zeker dat dit gedrag niet ongestraft moet blijven, maar we moeten ze slimmer af zijn. En geloof me, achter de schermen gebeurd meer dan je denkt!
Ik ben het eens met Ineke2: als 'gewone burger', leef je leven en heb plezier. Er zijn duizenden militairen en politici bezig met dit probleem!
DarkoFoitzik schreef:Femm_k schreef:Bedenk wel dat in een oorlog ook heel veel onschuldige slachtoffers vallen.. Ik ben zelf militair en geen voorstander van oorlog, maar wel van ingrijpen.
Ik vind zeker dat dit gedrag niet ongestraft moet blijven, maar we moeten ze slimmer af zijn. En geloof me, achter de schermen gebeurd meer dan je denkt!
Ik ben het eens met Ineke2: als 'gewone burger', leef je leven en heb plezier. Er zijn duizenden militairen en politici bezig met dit probleem!
ik sta vrij dicht bij defensie en vooral bij de NATO. er gebeurt vrij weinig helaas. en over onschuldige slachtoffers gesproken.... Parijs, Brussel, Istanbul, Nice....... Moet ik door gaan?
purny schreef:Zijn er al officiële berichten naar buiten gekomen dat het door IS opgeëist is? Er word naar mijn idee tegenwoordig al heel snel geroepen dat het door IS is gepleegd