Brainless schreef:@Daphne
Het is aan de eigenaar dat te regelen.
Hij/zij weet weken van te voren wanneer hij/zij uitgezet gaat worden.
Het is echt niet zo dat ze ineens onverwacht voor de deur staan.
Degene die alles komen leeghalen weten vaak geeneens of er katten/dieren aanwezig zijn.
Tuurlijk is dat aan de eigenaar. En ik weet hoe het gaat, hoeveel kansen je krijgt om een regeling te treffen en als dat niet lukt desnoods zelf een huis te zoeken. Maar als je een huis gaat leeghalen en je ziet daar 2 katten lopen, dan vind ik dat je direct wat moet regelen voor die dieren. En niet eerst het hele huis leeghalen en dan voor het sluiten van de deuren denken; Ohja.. Die katten moeten nog weg.
In dit geval was degene die ging over het leeghalen gewoon aanwezig, het was niet zo dat er alleen mensen bezig waren die de opdracht kregen het huis leeg te halen.
Huis was al bijna helemaal leeg toen wij bericht kregen dat we de katten op moesten halen. Ik verwacht heus niet een dag van te voren de dieren op te kunnen halen. De dieren op een rustige plek zetten, dat had voor de dieren al ontzettend gescheeld.
En dat de eigenaar de dieren achterlaat, mag toch niet betekenen dat er dan maar niemand naar de dieren omkijkt... Zij kunnen er helemaal niks aan doen.
Ik bedoel trouwens dus ook dat ik voor het veilen van dieren ben... Juist om het verhaal wat ik getypt heb te voorkomen. Als de dieren gewoon opgehaald worden en het goed hebben in de tussentijd, dan vind ik veilen prima....