Totdat ik hoorde dat de jongen veel te hard reed... Dat vind ik echt not-done in een woonwijk. Daar hou je je gewoon min of meer aan de snelheid. Nog steeds is het ook heel poedersuiker voor de bestuurder, maar ook een hele harde les...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
magicmist schreef:lees op een fb forum dat de 18jarige jongen de zoon is van de beste vriend van de vader van de overleden jongen.
maakt de situatie nog heftiger denk ik zo..
de zoon van je beste vriend heeft je kind doodgereden,
ergens kan ik mij het doorrijden wel voorstellen, maar neemt niet weg dat ik het sowieso zeer slecht vind...
shilady schreef:Moeder had beter op haar kind moeten letten
En je hebt gelijk verschrikkelijk
ben benieuwd wat voor straf de jongen krijgt
purny schreef:Ik weet niet of iemand een idee heeft hoe snel kleine kinders kunnen zijn. En bovendien als iemand zich gewoon aan de max snelheid houd kan je nooit een klein kind meters meesleuren. Zoiets merk je toch, dan gaat iedereen gillen en schreeuwen
smurffie schreef:purny schreef:Ik weet niet of iemand een idee heeft hoe snel kleine kinders kunnen zijn. En bovendien als iemand zich gewoon aan de max snelheid houd kan je nooit een klein kind meters meesleuren. Zoiets merk je toch, dan gaat iedereen gillen en schreeuwen
Ja daarom moet je met kinderen niet langs een straatkant spelen maar in de tuin of even naar de speeltuin lopen.
Tevens ook met 30 kun je een kind mee slepen en ook dood rijden, een kindje van 3 is nog heel kwetsbaar wat dat betreft. Dus nee hij hoeft niet veel te hard gereden te hebben en veel mensen trappen bij schrik het gaspedaal in in plaats van te remmen.
Leffroi schreef:NatasjavE schreef:En hoe kom je dan met je kind van je huis naar de auto? Of de bus? Of de supermarkt?
Nou, door het handje vast te houden misschien? En een kind van 3 heeft niks te willen, dus als hij nee zegt heeft hij pech.
NatasjavE schreef:Leffroi schreef:
Nou, door het handje vast te houden misschien? En een kind van 3 heeft niks te willen, dus als hij nee zegt heeft hij pech.
Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik het polsje strak vast had en ze zich nog los weten te wringen(zie mijn eerdere bericht in dit topic)
Leuk te denken dat kinderen niets te willen hebben maar zo werkt het niet. Het zijn kleine mensjes die wel degelijk iets willen.(dat ze het niet mogen is een andere zaak) en dan moet je niet de pech hebben dat het ze lukt om zich los te wringen en binnen een fractie van een seconde op de weg staan.