Joran van der Sloot op RTL4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laurapalmer

Re: Joran van der Sloot op RTL4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-16 22:28

Ik las ergens dat zijn vriendin in de gevangenis werkte..hadden "stiekum" sex en is "per ongeluk" zwanger geraakt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 10:48

Suzanne F. schreef:
Alsof Joran niet wist dat er een verborgen camera was. Dit is weer allemaal gespeeld en in scene gezet door hem. Hij weet heus wel dat er ergens een piepklein verborgen cameraatje is. Hij bespeelt mensen. De waarheid zal je nooit krijgen denk ik.

Precies!
Hoop echter toch dat er ooit duidelijkheid komt voor de ouders van Natalee.

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 11:33

Vind het beide mannen die alles doen voor het geld, ook die van de Heuvel. Net of hij wérkelijk gedacht had met een primeur te kunnen komen. Hem ( en de zender ) gaat het ook alleen maar voor de kijkcijfers dus nee......IK heb niet gekeken ( en niks gemist ook niet als ik jullie zo hoor )

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 11:43

Best erg dat van de heuvel dat toch even wil uitbuiten op TV. Zulke dingen zouden ze geen aandacht moeten geven. Maar dat interesseert de makers hiervan geen hol. Gaat ze om de aandacht en de centen. Zoveel anders als Joran zijn ze nu ook weer niet.
En Joran weet precies bij wie hij moet zijn.
Blijft me toch verbazen dat mensen hier nog steeds hun tijd insteken. Die gast gaat niet veranderen. Daar is iets fout gegaan in het koppie en dat komt niet meer goed dus om nu maar te denken dat hij de waarheid spreekt. Ik denk dat hij zelf niet meer weet wat de waarheid is.
Wat op zich niet zo heel raar is.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 14:21

F_Orumster schreef:
eilleen333 schreef:
Wat ik me dus afvraag, hoe kan je een kind krijgen als je in de gevangenis zit? En ik maar denken dat je beperkt contact kon hebben (zie dan altijd die filmshots voor me dat ze met een telefoon door een raampje praten). Maar dat blijkt dus heel erg mee te vallen, omdat je mensen daar gewoon op je kamer mag ontvangen.

In Nederland zit je in een zaaltje als je op bezoek gaat en mag je elkaar eigenlijk niet aanraken. Zitten zelfs lage schotjes tussen de bezoekerskant/gedetineerde kant. Soms staan ze een knuffel net toe, maar dan staan ze wel naast je om te kijken of je niet iets doorgeeft (ondanks strenge controle bij binnenkomst). Dus in Nl niet haalbaar lijkt me inderdaad.

Dat is niet waar. In een PI mag je zeker wel van je vrouw of vriendin bezoek ontvangen, waarbij je gebruik mag maken van een privé kamertje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-16 16:31

er zijn genoeg meiden die met gevangenen schrijven en er verliefd op worden.. gebeurt vaker dan je denkt :j bad guys kunnen aantrekkelijk zijn en liefde maakt blind..
(natuurlijk zitten er ook wel eerlijke mensen tussen)

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-16 20:23

benangelique schreef:
F_Orumster schreef:

In Nederland zit je in een zaaltje als je op bezoek gaat en mag je elkaar eigenlijk niet aanraken. Zitten zelfs lage schotjes tussen de bezoekerskant/gedetineerde kant. Soms staan ze een knuffel net toe, maar dan staan ze wel naast je om te kijken of je niet iets doorgeeft (ondanks strenge controle bij binnenkomst). Dus in Nl niet haalbaar lijkt me inderdaad.

Dat is niet waar. In een PI mag je zeker wel van je vrouw of vriendin bezoek ontvangen, waarbij je gebruik mag maken van een privé kamertje

Ik begreep dat ik fout zit indd. Ik denk dat mijn broer zijn vriendin niet op die manier op bezoek wilde dan... :')

Mereltjuh95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:38

kop van ze romp aftrekken en in ze bips stoppen die viespeuk -O-

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:42

Mereltjuh95 schreef:
kop van ze romp aftrekken en in ze bips stoppen die viespeuk -O-

>;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:44

Bips :')