Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Alsof Joran niet wist dat er een verborgen camera was. Dit is weer allemaal gespeeld en in scene gezet door hem. Hij weet heus wel dat er ergens een piepklein verborgen cameraatje is. Hij bespeelt mensen. De waarheid zal je nooit krijgen denk ik.
F_Orumster schreef:eilleen333 schreef:Wat ik me dus afvraag, hoe kan je een kind krijgen als je in de gevangenis zit? En ik maar denken dat je beperkt contact kon hebben (zie dan altijd die filmshots voor me dat ze met een telefoon door een raampje praten). Maar dat blijkt dus heel erg mee te vallen, omdat je mensen daar gewoon op je kamer mag ontvangen.
In Nederland zit je in een zaaltje als je op bezoek gaat en mag je elkaar eigenlijk niet aanraken. Zitten zelfs lage schotjes tussen de bezoekerskant/gedetineerde kant. Soms staan ze een knuffel net toe, maar dan staan ze wel naast je om te kijken of je niet iets doorgeeft (ondanks strenge controle bij binnenkomst). Dus in Nl niet haalbaar lijkt me inderdaad.
benangelique schreef:F_Orumster schreef:
In Nederland zit je in een zaaltje als je op bezoek gaat en mag je elkaar eigenlijk niet aanraken. Zitten zelfs lage schotjes tussen de bezoekerskant/gedetineerde kant. Soms staan ze een knuffel net toe, maar dan staan ze wel naast je om te kijken of je niet iets doorgeeft (ondanks strenge controle bij binnenkomst). Dus in Nl niet haalbaar lijkt me inderdaad.
Dat is niet waar. In een PI mag je zeker wel van je vrouw of vriendin bezoek ontvangen, waarbij je gebruik mag maken van een privé kamertje