Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BloemBloem schreef:Een vriendin attendeerde mij op het volgende wat ik toch echt wel heel symbolisch vind. Cruyff komt in ieder geval niet van dé nummer 14 af.
68 jaar, 6+8 maakt 14
24 maart, 2+4 maakt 6, 2x4 maakt 8, wat dus totaal weer 14 maakt.
Totaal onzinnig natuurlijk bij het verlies van zo'n held, maar ik vind het wel heel bijzonder!
Vadrouille schreef:Voordat ik het zelf ergens had kunnen lezen of gehoord stond mijn hele facebook er mee vol ( krijg je als je Ajacied bent ).
Toch even een hele schok, helemaal omdat die nog niet heel lang geleden sprak dat die 2-0 voor de ziekte stond.
Benieuwd -en eigenlijk vind ik dat het gewoon uit respect moet vanuit de club- of ze de Arena gaan hernoemen naar het Johan Cruijff stadion. Vind het een mooi eerbetoon vanuit de Club naar zo'n held voor de club.
RIP Johan, we zullen je zeker missen bij de club![]()
_Nadia_ schreef:Vadrouille schreef:Voordat ik het zelf ergens had kunnen lezen of gehoord stond mijn hele facebook er mee vol ( krijg je als je Ajacied bent ).
Toch even een hele schok, helemaal omdat die nog niet heel lang geleden sprak dat die 2-0 voor de ziekte stond.
Benieuwd -en eigenlijk vind ik dat het gewoon uit respect moet vanuit de club- of ze de Arena gaan hernoemen naar het Johan Cruijff stadion. Vind het een mooi eerbetoon vanuit de Club naar zo'n held voor de club.
RIP Johan, we zullen je zeker missen bij de club![]()
Helaas is Ajax niet de eigenaar van de ArenA en kunnen ze dus ook het stadion niet van naam laten veranderen.
Fionami schreef:Niet alleen ajax ook tegenstander feyenoord heeft hij mooie dingen gegeven. Daar zijn wij hem enorm dankbaar voor. Even een raar moment om te horen dat deze interessante aparte man er niet meer is met zijn cruijffiaanse uitspraken. Echt een icoon die nooit vergeten zal worden.
Johan bedankt!
Kimbers schreef:Jildau, ben het niet met je eens. Vind dat iconen best op een bijzondere manier herdacht mogen worden. Imo niks overdreven aan.