Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zoe_97 schreef:sorry, maar dit op de vluchtelingen betrekken is gewoon puur racisme.... De strijders komen niet op bootjes ana met gevaar daar al te sneuvelen. Dat zijn mensen met europese nationaliteiten die geradicaliseerd zijn..
Siersma schreef:Was bij de balie van American Airlines. Zegt genoeg denk ik.
Marjoow schreef:Zoe_97 schreef:
sorry, maar dit op de vluchtelingen betrekken is gewoon puur racisme.... De strijders komen niet op bootjes ana met gevaar daar al te sneuvelen. Dat zijn mensen met europese nationaliteiten die geradicaliseerd zijn..
Dat is geen racisme maar pure logica. Er zijn onwijs veel IS strijders meegekomen in de vluchtelingenstroom namelijk.
Anoli schreef:Siersma schreef:Was bij de balie van American Airlines. Zegt genoeg denk ik.
Dat was direct ook mijn gedachte
Verschrikkelijk wat er is gebeurd. Ik had wel een tegenactie verwacht na de arrestatie, maar zo snel al... (begrijp mij niet verkeerd, geen enkele tegenactie is goed te praten, maar ben gewoon verbaasd dat het zo snelle respons is)
sloffiee schreef:Zoe_97 schreef:
sorry, maar dit op de vluchtelingen betrekken is gewoon puur racisme.... De strijders komen niet op bootjes ana met gevaar daar al te sneuvelen. Dat zijn mensen met europese nationaliteiten die geradicaliseerd zijn..
Nou die zitten er wel tussen hoor
Hoezo racisme!? Moeten we dan maar alles accepteren het is toch de waarheid sinds alle grenzen open zijn is er 1 en al ellende
Kelly1992 schreef:Ik vind dat je niet alle mensen over 1 kam mag scheren.
Dit heeft niks met vluchtelingen of moslims te maken.
Mensen die dit doen zijn gewoon ziek.