blackstar schreef:Hij reed met zijn kraan op de rails???![]()
Hoe wil je anders we spoor oversteken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mikkiej schreef:Ik lees dat de chauffeur van de hoogwerker wachtte tot de trein voorbij was en dat er toen een trein van de andere kant kwam. Maar zoals op de foto's te zien is, is het een enkel spoor dus dat kan niet.
Hoe dan ook een afschuwelijk ongeluk. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden..
Mikkiej schreef:Ik lees dat de chauffeur van de hoogwerker wachtte tot de trein voorbij was en dat er toen een trein van de andere kant kwam. Maar zoals op de foto's te zien is, is het een enkel spoor dus dat kan niet.
Hoe dan ook een afschuwelijk ongeluk. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden..
karuna schreef:Bestuurder is wel aangehouden ook begrijp,ik uit de nieuwsberichten. Alleen waarom geen idee. Hoe zou hij anders met zijn hoogwerker van a naar b kunnen als dit al niet eens mogelijk is. Voor iedereen die erbij betrokken was een nachtmerrie.
Tobbes schreef:Probleem licht echter nog steeds bij de NS.
Jij rijdt toch ook niet met je ogen dicht door een groenstoplicht?
Dat defecte auto, vrachtewagen of wat anders tot stilstand komt op een kruising kan altijd gebeuren.
NS moet met een systeem komen wat kijkt of spoor echt vrij is of systeem met een noodknop op de overgangen.
Tobbes schreef:Probleem licht echter nog steeds bij de NS.
Jij rijdt toch ook niet met je ogen dicht door een groenstoplicht?
Dat defecte auto, vrachtewagen of wat anders tot stilstand komt op een kruising kan altijd gebeuren.
NS moet met een systeem komen wat kijkt of spoor echt vrij is of systeem met een noodknop op de overgangen.