Sheehan schreef:InteressantIk ga volgen.
Ik denk trouwens zelf dat ze al lang buitenaards leven hebben gevonden maar ze dat ons niet vertellen. Genoeg geheime diensten en basissen overal die onderzoek doen.
En méér dan genoeg complottheorieen...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Kuggur: Ockham's razor is hier niet echt van toepassing (en uberhaupt niet echt op menselijk gedrag.)
Kuggur schreef:Natuurlijk wel, het slaat erop dat als je een graancirkel op je akker aantreft, de hypothese "aliens hebben dat gemaakt" niet de meest waarschijnlijke is .
Waarom je menselijk gedrag erbij sleept is me trouwens een raadsel.
Spelt schreef:Ik ben sinds 2 weken de serie " Ancient Aliens" aan het kijken met mijn vriend, en steeds beetje bij beetje beginnen voor mij de puzzelstukjes op zijn plek te vallen. Echt een aanrader, en ook gewoon te kijken op Youtube!
Yessy schreef:Ach piramides staan al duizenden jaren, als je dan toch iets aan aliens wil toeschrijven is dat een betere kandidaat dan de "duivelse" graancircels van 600 jaar geleden
Resistance schreef:Die piramides zijn inderdaad ook nog steeds een raadsel. Net zoals het feit dat het coördinaat van de piramide van Ghize (schrijf ik het goed?) precies de snelheid van het licht is, tot in de laatste decimaal achter de komma. Dat kan geen toeval zijn.
magda_90 schreef:Leuk topic. Ik moet even de nieuwsberichten op gaan zoeken, maar hadden ze laatst geen vloeibaar water gevonden op een van de manen van... ... Saturnus? *gaat zoeken*
Graancirkels geloof ik niet in. Je kunt makkelijk een op afstand bestuurbaar ding het veld insturen en die met GPS aansturen.
Karl66 schreef:Weer wat geleerd, de Egyptenaren gebruikten dus al het metrieke stelsel? Want als je de lichtsnelheid in duimen per uur uitdrukt, komt er toch echt een heel ander getal te staan...
Kuggur schreef:Sheehan schreef:InteressantIk ga volgen.
Ik denk trouwens zelf dat ze al lang buitenaards leven hebben gevonden maar ze dat ons niet vertellen. Genoeg geheime diensten en basissen overal die onderzoek doen.
En méér dan genoeg complottheorieen...
Robin_S schreef:Ik vind signs met mel gibson trouwens een heel mooie (weliswaar weinig plausibele) film over dit onderwerp
Morganlefay schreef:Het enige in mijn ogen logische voorbeeld van aliens is terug te vinden in Zuid Amerika en wel de Nazca Lijnen in Peru. Dit is te groot en te precies om door mensen lang geleden te zijn aangelegd.
Kuggur schreef:Morganlefay schreef:Het enige in mijn ogen logische voorbeeld van aliens is terug te vinden in Zuid Amerika en wel de Nazca Lijnen in Peru. Dit is te groot en te precies om door mensen lang geleden te zijn aangelegd.
Je onderschat de mensen "van lang geleden" schromelijk.
En wat een maffe aliens zouden dat dan zijn geweest; een paar beestjes op de planeet tekenen met je laserkanon, en dan schaterend op naar de volgende? Puberende e.t. rednecks die de schotel van pa en ma hebben "geleend"...?