Froukje schreef:Zal ik wel de advocaat van de duivel zijn, maar hij wist het bij voorbaat al dat ze zo gelovig zijn. Zelfs hun site gaat op zondagen uit de lucht, dan kan ieder wel denkend mens toch bedenken dat dat dan niet zo'n geschikte plek is voor een homoseksueel?
Als op en top moslim ga je ook niet solliciteren midden op Urk of in Staphorst, niet omdat ze je als persoon niet mogen maar omdat ze het geen niet goedkeuren waar jij voor staat.
Kun je me die eens uitleggen Froukje?
Waarom zou een werkplek bij een bedrijf van een Christen niet geschikt zijn voor een homoseksueel?
Volgens mij gaat het in een professionele werkomgeving nl om wat je kunt, om welke competenties je hebt die nuttig voor het bedrijf zijn, en om wat je kunt bijdragen om de omzet te verhogen.
Deze jongeman is geschoold op gebied van marketing, heeft ongetwijfeld zijn competenties (zoals creativiteit en communicatieve vaardigheden) toegelicht en bewezen, en zal promotieplannen hebben.
Heel eerlijk gezegd heb ik in mijn werkzame leven (dat is nu zo'n 25 jaar) nog niet meegemaakt dat mijn seksuele geaardheid belemmerend of bevorderend werkte... Ik hoef ook nooit seksuele handelingen te verrichten, heb daar geen targets in, en word er ook nooit op beoordeeld...
Ook heb ik nog nooit voordeel, maar ook geen hinder ondervonden van het geloof van mijn werkgever. Zoals het ook totaal niet boeiend is met wie hij of zij seks heeft, wat de huidskleur is etc.
Froukje schreef:IMO wordt er tegenwoordig veel te veel gestrooid met discriminatie ed. Terwijl hij met een beetje nadenken ook wel had kunnen weten dat een andere plek beter zou passen.
Nee sorry, ik zie echt niet in waarom hij een minder goede stagiair zou zijn omdat zijn partner een piemel heeft
Plat gezegd: hij was DUS een betere stagiair geweest als zijn partner tieten had gehad???
Snap ik niks van. Echt niet.
Froukje schreef:En met gelijk de media opzoeken heeft ie z'n banenkans echt niet vergroot, het bedrijf waar hij nu problemen mee heeft vind het nu een rot joch en toekomstige bedrijven worden ook terughoudend, want als hij zo snel naar de media/rechter stapt bij iets wat hem niet zint doet hij dat misschien bij ons ook wel.
Toekomstige bedrijven terughoudend? Nee hoor, die heeft inmiddels -tig aanbiedingen van bedrijven waar 'ie stage kan lopen. Deze gast heeft nl laten zien hoe hij aandacht kan trekken. Marketing, weetjewel?