Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Ik snap het hele schieten sowieso niet. Als je een echte vent bent, dan vecht je als man tot man en niet als een zielig hoopje ellende met een pistool, geweer of welk wapen ook. Terroristen zijn in mijn ogen dan ook geen echte mannen.
vuurneon schreef:_Zoe schreef:Ik zou het in principe best een goed idee vinden, alle slechteriken komen toch wel aan wapens dus waarom het voor normale burgers zo moeilijk maken..
Boefjes komen ook aan granaten en mortieren , maar is het nou echt wenselijk om volgens die redenatie elk huishouden maar een handgranaat te geven? .
Shenavallie schreef:Ik snap het hele schieten sowieso niet. Als je een echte vent bent, dan vecht je als man tot man en niet als een zielig hoopje ellende met een pistool, geweer of welk wapen ook. Terroristen zijn in mijn ogen dan ook geen echte mannen.
liedje89 schreef:Shenavallie schreef:Ik snap het hele schieten sowieso niet. Als je een echte vent bent, dan vecht je als man tot man en niet als een zielig hoopje ellende met een pistool, geweer of welk wapen ook. Terroristen zijn in mijn ogen dan ook geen echte mannen.
Past eigenlijk niet bij het serieuze topic maar ik moest toch meteen aan dit filmpje denken:
[ Video ]
En daar kan ik ook wel achter staan.
Ik denk dat bewapende burgers op een terras of tijdens een concert waar paniek uitbreekt en iedereen dan op elkaar gaat schieten waarschijnlijk meer omstanders raken dan daders als ze al ooit zo ver komen dat ze daadwerkelijk kunnen schieten
Citaat:Leuk, 14.000 gewapende voetbalsupporters bij FC Twente - Ajax. Ook de uitsupporters. Want er kan ook in het uitvak een aanslag plaatsvinden. Of naar Sensation black, 30.000 bewapende feestgangers, in combinatie met coke, pillen en alcohol. Wereldplan. Kan niet fout gaan.
Gulpje schreef:Iemand op een ander forum schreef dit:Citaat:Leuk, 14.000 gewapende voetbalsupporters bij FC Twente - Ajax. Ook de uitsupporters. Want er kan ook in het uitvak een aanslag plaatsvinden. Of naar Sensation black, 30.000 bewapende feestgangers, in combinatie met coke, pillen en alcohol. Wereldplan. Kan niet fout gaan.
Ik kan het hier alleen maar mee eens zijn. Uiteraard is het meer allesomvattend dat de situaties hierboven maar het kan gewoon niet goed gaan als iedere Jan banketstaaf toegang heeft tot wapens.
Maar toch.....toch wilde ik heel stiekem dat de mensen in Baclatan/de restaurants de mogelijkheid hadden gehad om zich op de een of andere manier te kunnen verdedigen tegen de schutters
tamary schreef:Met drank, drugs, pillen op stap je niet in een auto en evenmin hoor je dan een wapen bij je te hebben of dat nu een vuurwapen, een mes of welk anders stuk gereedschap is waar je iemand mee kan verwonden. Of je bent bob en rijdt auto/draagt je wapen of je gaat feesten met de taxi en wapen thuis in de kluis en optie 3 is natuurlijk thuis blijven, want uitgaan is niet verplicht.