Dit is allemaal pure propaganda met escalatie en meer controle voor onze eigen veiligheid als doel híer.
Het doel dáár is nog veel interessanter: Met alle vluchtelingenstromen worden effectief hele landstreken ontvolkt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mairead schreef:West-Europa, en met name Nederland, is sowieso al overbevolkt. Ik denk dat het überhaupt geen goed idee is om al die mensen deze kant op te halen, ook degenen met goede bedoelingen. Hoelang zal het duren voordat hier problemen gaan ontstaan door overbevolking?
Maar de gedachte dat er ook mensen met slechte bedoelingen mee komen met de stroom vluchtelingen, is al vaker in mij op gekomen. Het zou zomaar kunnen...
Bovendien; als alle inwoners van daar naar West-Europa trekken, hebben ze daar niemand meer om de baas over te spelen en dus zullen de mensen die daar de macht proberen te grijpen hun 'volk' op den duur wel gaan volgen, lijkt mij...
Huertecilla schreef:Laat jullie toch niet gek maken.
Dit is allemaal pure propaganda met escalatie en meer controle voor onze eigen veiligheid als doel híer.
Het doel dáár is nog veel interessanter: Met alle vluchtelingenstromen worden effectief hele landstreken ontvolkt
geerke schreef:rapido schreef:Lekker helemaal plat bombarderen dan!
Mag niet van Rusland....is vriendje van Assaad.
Citaat:,,Het vrijwillig verlaten van islamitische landen voor ongelovige landen is een grove zonde, het opstapje naar het moment waarop jullie kinderen en kleinkinderen de islam inruilen voor het christendom, atheïsme of liberalisme", schrijft Dabiq.
estherpitout schreef:Grappig die Nederlanders die schreeuwen dat Nederland overbevolkt is, maar wel doodleuk 4 kinderen uitkakken.hypocriet
elenaMM77 schreef:Huertecilla schreef:Laat jullie toch niet gek maken.
hmm, daar kunnen dan alle Nederlanders heen gaan, die vinden dat Nederland zonder de vluchtelingen al overbevolkt genoeg is.. Droppen we er af en toe een voedselpakketje en wat wapens om de is op afstand te houden, want dan weet je in ieder geval zeker dat er een is dreiging is..
zorgen wij wel voor wat hulp hier en daar op afstand. niet teveel natuurlijk, want het zou ons wel eens een centje kunnen kosten.
(moest er even uit.. zag in eens een oplossing.. ruimte om in te schikken voor vluchtelingen.. en een leeg stukje grond voor wie Nederland te vol vind.. woningruil over grote afstand)
MarliesV schreef:Tja hoe waarheidsgetrouw zijn berichten van de IS?
Is het bangmakerij of waarheid?
Ik ben voor om alles open te houden, goede registratie en controles maar geen grenzen dicht.
Gewoon_Sam schreef:4000 op heel Europa is niet erg veel natuurlijk. Als je er vanuit gaat dat er volgens nieuwsbronnen tienduizenden Europeanen naar Syrië en Irak zijn gegaan om zich aan te sluiten bij die gekkies, zijn er meer vertrokken dan er zijn bijgekomen.
Maar goed, het valt me op er telkens van dit soort berichten opduiken met weinig bronnen om het verhaal te bevestigen. Vooral de berichten die circuleren op sociale media berusten vaak op onzin. Echter duikt er een bepaalde laag van de bevolking er maar al te graag op om vervolgens moord en brand te gaan schreeuwen. Het lijkt er naar mijn mening wel eens op dat er "iets" heel hard bezig is om bij voorbaat al groepen tegen elkaar uit te spelen..