Anoniem schreef:Ze vertegenwoordigen de belangen van Nederlanders in het buitenland.
Daar merk ik anders bar weinig van...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:In Duitsland is Merkel het visitekaartje van het land. Dus waarom moet het bij ons zoveel kosten? In andere landen worden mensen mishandeld, verkracht en mogen ze eerst opknappen van 50 stokslagen waarna ze weer verrot geslagen worden. En onze koning gaat er gezellig op bezoek. Leuk visitekaartje
Blue_Eyes schreef:NatasjavE schreef:(zie de site van het republikeins genootschap.)
Want die zijn objectief, wou je zeggen?
NatasjavE schreef:LadyMadonna schreef:Hier heb je het wederom om uitgaven, maar what about inkomsten?
Dat inkomsten verhaal is een banketstaaf verhaal.
Ik verwijs daarom naar Duitsland.
Geen koning wel een beter draaiende economie.
Het zal vast inkomsten genereren.
Maar de Duitse President zorgt daar dus ook voor. En!!!! Kost minder.
Het voordeel is ook dat als hij niet goed werk aflevert hij de volgende keer niet herkozen wordt.
Wij zitten hier levenslang aan vast
gekvanfleur schreef:Ik vind het verder niet zo'n interessante discussie, is er toch een zonder einde...maar ik lig echt steeds opnieuw bijna naast mijn stoel om de reacties betreffende Duitsland en hun economie![]()
Die paar miljoen die Alexander kost zijn misschien vervelend, maar dat heeft natuurlijk niets te maken met hoe een economie draait. Je hebt hier een president die daarover gaat. En ze maken er een fantastisch zooitje van..Wie in Den Haag zou je dan graag als president zien? Ik genen hoor..![]()
Het argument dat het koningshuis iets van doen heeft met een economie en dan ook nog eens een koning als onze die allang geen echte inspraak meer heeft...haha.
LadyMadonna schreef:Kom dan met bronnen, cijfers, weet ik veel... Je schreeuwt imo een heleboel, maar je onderbouwing ontbreekt. Ik heb er geen verstand van, heb er geen mening over, wil die mening best vormen, maar met dergelijke posts nodigt het niet echt uit om te begrijpen waarom jij vind wat je vind...
Cioccolato schreef:gekvanfleur schreef:Ik vind het verder niet zo'n interessante discussie, is er toch een zonder einde...maar ik lig echt steeds opnieuw bijna naast mijn stoel om de reacties betreffende Duitsland en hun economie![]()
Die paar miljoen die Alexander kost zijn misschien vervelend, maar dat heeft natuurlijk niets te maken met hoe een economie draait. Je hebt hier een president die daarover gaat. En ze maken er een fantastisch zooitje van..Wie in Den Haag zou je dan graag als president zien? Ik genen hoor..![]()
Het argument dat het koningshuis iets van doen heeft met een economie en dan ook nog eens een koning als onze die allang geen echte inspraak meer heeft...haha.
Waarschijnlijk wordt er gedoeld op hoeveel geld er in het huis etc wordt gepompt in plaats van in de economie. Via die weg heeft het wel degelijk iets met economie te maken.
LadyMadonna schreef:purny schreef:In Duitsland is Merkel het visitekaartje van het land. Dus waarom moet het bij ons zoveel kosten? In andere landen worden mensen mishandeld, verkracht en mogen ze eerst opknappen van 50 stokslagen waarna ze weer verrot geslagen worden. En onze koning gaat er gezellig op bezoek. Leuk visitekaartje
Het is bij jou ook altijd zwart of wit he....
gekvanfleur schreef:De vergelijking slaat gewoon nergens op. Dat het geld anders besteed kan worden is een discussie, de economie van Duitsland erop betrekken een volgende
purny schreef:In Duitsland is Merkel het visitekaartje van het land. Dus waarom moet het bij ons zoveel kosten? In andere landen worden mensen mishandeld, verkracht en mogen ze eerst opknappen van 50 stokslagen waarna ze weer verrot geslagen worden. En onze koning gaat er gezellig op bezoek. Leuk visitekaartje
LadyMadonna schreef:Ik hoef je story ook niet te weten, interesseert me namelijk niet. Alleen in dergelijke onderwerpen, met name politiek getint, is jouw mening gewoon zwart of wit, grijs bestaat niet....
En dat mag hoor, staat alleen haaks op mij, ik hou van grijs
NatasjavE schreef:Nuttig of niet,...Nederland heeft in ieder geval het duurste koningshuis van West-Europa.
http://www.rtlnieuws.nl/nieuws/binnenla ... est-europa
Het kan dus in ieder geval goedkoper.
gekvanfleur schreef:Mensen zonder kennis op een bepaald gebied hangen vaak heel stevig in hun zwart wit denken. Dat is hun anker.