Zelf heb ik totaal nog geen idee wat ik over 2 jaar zou willen stemmen.
Maar, ik vind wel dat dit een goeie actie is tegen de samenleving etc.
Steeds meer mensen gaan uit elkaar, en het schijnt steeds normaler te zijn om na een aantal jaar je relatie stop te zetten ( met gevolgen van dien )
Deze borden vind ik zelf een positief iets wat mensen misschien wat aan het denken zet, al zijn het er maar 10 van de zoveel miljoen... elke verbetering is er 1
Ook mag er wel eens wat meer positiviteit in Nederlands worden verkondigd in plaats van alle negativiteit en dit is een goeie stap in die richting voor mijn idee.
)

. Zelfs mensen die fel tegenstander zijn van monogamie in het algemeen vinden vaak nog wel dat je niet tegen je partner mag liegen als je er dan toch voor kiest om zo'n relatie aan te gaan. Dat is net als met stelen, iedereen weet dat het niet hoort, niemand vind het leuk om bestolen te worden en toch zijn er een boel die het doen, daar helpt een billboard niet tegen
En ja, dan kun je er beter een punt achter zetten en dan verder gaan. Ken genoeg mensen die zijn nu dolgelukkig en waren anders altijd bij hun ex gebleven en nooit gelukkig geworden... Niet de schoonheidsprijs, maar als je zelf niet voor je eigen geluk kiest, niemand doet het voor je