@Blackrose, gelukkig dat je die mening met mij en de mannen in jouw omgeving deelt. Helaas denkt niet iedereen zo.... De verhalen die ik hoor op school schokken mij echt. Maar dat zal de leeftijd wel zijn, met alle hormonen die door het lichaam gieren. Daar word een meisje die met 2 jongens op een avond zoent gewoon slet en prutsmuts genoemd.
Bij 'mijn' feminisme is het ook fout dat mannen maar een sixpack moeten hebben om aantrekkelijk te worden gevonden. Ik vind het persoonlijk alleen zo raar dat vrouwen gewoon overal worden afgebeeld als slanke meiden met cup c en de perfecte kont. Als je bijvoorbeeld een nummer op wilt zoeke op yt, kom je heel veel plaatjes tegen van zulke vrouwen. Ik vraag me dan echt af, waarom?
Als lokmiddel? Ik vind het niet verschrikkelijk, maar gewoon apart. Het voelt een beetje fout. Een ander voorbeeld is videogames, en dan vooral die middeleeuwen achtige. Al die vrouwen hebben echt alleen een stalen bh en minirokje aan
Is het heel raar dat ik dat gewoon niet zo begrijp? @Tytonidae: tja, wat zal ik daar eens over zeggen.... Heel naar dat ze die ervaring heeft. Ik kan begrijpen dat ze er nu zo tegen aan kijkt. In mijn ogen zijn dat ook geen 'echte' feministen maar de extremen.
@veulen: ik ben eigenlijk vooral 'feminist' voor die vrouwen in die andere landen die het moeilijk hebben. Tenminste, dat is echt de voornamelijkste reden. Het probleem is dat ik er moeilijk wat aan kan doen.....

daarvoor hebben ze ook een ideaal bedacht en uitvergroot.
) doordat we eigenlijk nog aapjes zijn die voor die mooie grote rode konten willen gaan die de vrouwtjesapen hadden als ze klaar waren voor een partner