Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cas123 schreef:_Annika schreef:Maar hoezo zou Rusland een oorlog willen beginnen?
Wat is de reden?
Ze hebben wel zoveel tanks gekocht, maar misschien was het juist wel ter berscherming van hunzelf?
Is ook om zich te beschermen maar met die president is het volk ook niet even blij. Was laatst in het nieuws. Stel ze zijn zo gek dat ze beginnen dat zijn we verloren....
aman2002 schreef:Ik stel mij zelf altijd gerust dat Amerika achter ons staat
_Annika schreef:Rusland is al zo groot (vergeleken met Nederland) waarom wil je dan nog meer macht/grond
vuurneon schreef:Ik ben niet bang voor oorlog, in Nederland is niet erg veel te halen immers. Zomaar aan de macht kom je al niet omdat het land aardig stabiel is en op de aardgas na is het ook geen rijk land qua olie. T is geen groot land en echt tactisch ligt het ook niet. Het is niet dat als je Nederland hebt ingepikt je zo heel Europa kan veroveren. Het is meer een doortrek gebied als je meer wilt veroveren.
Er zal heus wel af en toe een mafketel zijn die de boel wil verstoren, maar er is te weinig om echt iets van de grond te krijgen.
Emmaa_ schreef:Maar wat is er om bang voor te zijn? Het zal heus niet hetzelfde gaan als de tweede wereldoorlog. Ik denk dat als er een derde komt we allemaal gewoon verder gaan met ons leven, maar dan met wat meer kabaal om ons heen oid.
Finliox schreef:Ik had niet op dit topic moeten klikken![]()
Ik ben ontzettend bang voor een 3e wereldoorlog. Het lijkt me verschrikkelijk om er een mee te maken. Wat ik zou doen? Geen idee, dat valt nu niet te zeggen.
Edit:
Ik heb een vriendin in Letland, zij en haar moeder willen daar heel graag weg (het is dat ze geen geld hebben) omdat ze bang zijn dat Rusland de oorlog verklaart. Dat is nu al wel minder, omdat het minder in het nieuws is, maar ze vind het idee dat ze zo dicht bij rusland zit nog steeds eng.
vuurneon schreef:Ik ben niet bang voor oorlog, in Nederland is niet erg veel te halen immers. Zomaar aan de macht kom je al niet omdat het land aardig stabiel is en op de aardgas na is het ook geen rijk land qua olie. T is geen groot land en echt tactisch ligt het ook niet. Het is niet dat als je Nederland hebt ingepikt je zo heel Europa kan veroveren. Het is meer een doortrek gebied als je meer wilt veroveren.
Er zal heus wel af en toe een mafketel zijn die de boel wil verstoren, maar er is te weinig om echt iets van de grond te krijgen.
_Annika schreef:uggy schreef:En dan hebben we zeker geen vervolging van de joden, maar van de christenen
Ja.. Of als de IS komt mag geen een andere godsdienst.