Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jasmijn159 schreef:Pff waarom moeten we tegenwoordig overal iets van vinden. De een doet het zo en de ander niet. Iedereen moet toch voor zich uitmaken wat het beste werkt in welke situtatie, dat is voor ieder persoonlijk.
Sommige mensen posten foto's van zichzelf op de wc, anderen eten wel eens een boterham op de wc of een bak koffie gaat mee. Sommige mensen juist absoluut niet. Wil je je kind mee nemen, neem het mee. Wil je dat niet, dan gaat het niet dood van even wachten (en brullen).
Ik snap de commotie niet zo. Live and let live
femo schreef:Ja, precies. maar ik hoef niet echt iemand op de wc te zien zitten. zoiets doe je gewoon nietmaargoed, misschien ben ik ouderwets met mijn 24 jaar.
Goof schreef:KimD schreef:En bij duurt dat zeker 5 à 10 minuten, plassen heb ik het dan over.
Als jij er 5 a 10 minuten over doet om te plassen zou ik eens langs een huisarts gaan.
Shenavallie schreef:Aangezien er in de titel van dit topic de vraag wordt gesteld: "Wat vind jij?", hierbij mijn mening.
Bovendien als een kind al kan lopen, hoeft het mijns inziens geen borstvoeding meer. De belangrijkste voedingsstoffen zitten er na enige tijd niet meer in en zo blijf je een kind afhankelijk houden van deze vorm van voeden. Ik krijg sterk het gevoel dat moeders het meer voor zichzelf dan voor het kind doen: ze hebben moeite om deze fase van het kind los te laten. Maar dat is volgens mij een andere discussie.
Shenavallie schreef:Greetje63: Mijn zoon is inmiddels 15 en heeft "maar" 3 maanden borstvoeding gehad. Helaas was dit een noodzaak, maar ik was sowieso niet van plan langer dan 6 maanden te voeden. Hij is twee koppen groter dan ik, heel gezond en ook nog eens hoogbegaafd. Misschien had ik supervoeding!
JackenJill schreef:Overigens heb ik nooit op het toilet gevoed en ga dat nooit doen ook. Niet vanwege de hygiëne, mijn toilet is best schoon. Maar het lijkt me verschrikkelijk onhandig!!
Greetje63 schreef:Shenavallie schreef:Greetje63: Mijn zoon is inmiddels 15 en heeft "maar" 3 maanden borstvoeding gehad. Helaas was dit een noodzaak, maar ik was sowieso niet van plan langer dan 6 maanden te voeden. Hij is twee koppen groter dan ik, heel gezond en ook nog eens hoogbegaafd. Misschien had ik supervoeding!
En wat wil je nu hier mee vertellen? Kan even de logica van je reactie niet volgen.
Of een ander zijn kinderen al dan niet borstvoeding geeft en hoelang vind ik allemaal niet zo belangrijk. Juiste informatie op een forum wel.(vandaar mijn link zodat je je mening over wat normaal is kunt herzien) En rare vooroordelen over mensen die hun kind een normale periode ( in de zin van natuurlijke speenleeftijd) borstvoeding geven vind ik stuitend.
Anoeska schreef:Nou ja, dat lijkt de laatste tijd wel erg mode. Te pas en te onpas zie ik Bekende en Minder Bekende dames op sociale media borstvoeding geven. Alsof het een hele prestatie is, en de wereld er van overtuigd moet worden.