Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Ik gok dat er in dit gezin al veel meer is gebeurd voordat het kind dit probeerde. Anders zou een kind niet zomaar proberen en zou een moeder haar dochter ook niet zomaar laten arresteren. Neemt niet weg dat het ontzettend ver gaat, maar laten we allemaal onze meningen enigszins genuanceerd houden, we weten immers het hele verhaal niet.
DezeNaam schreef:xxCYNNxx, dan is het duidelijk nog de schuld van de ouders. Je kind te kort doen is niet goed maar je kinderen alles geven wat ze willen zonder regels stellen is ook niet goed. Het is redelijk logisch dat je kind begint door te draaien als het plots afgenomen wordt, ze hebben het immers nooit geleerd.
xxCYNNxx schreef:DezeNaam schreef:xxCYNNxx, dan is het duidelijk nog de schuld van de ouders. Je kind te kort doen is niet goed maar je kinderen alles geven wat ze willen zonder regels stellen is ook niet goed. Het is redelijk logisch dat je kind begint door te draaien als het plots afgenomen wordt, ze hebben het immers nooit geleerd.
Ben ik zeker met je eens hoor. Zou mijn manier ook niet zijn om een kind groot te brengen.
Nayomie schreef:Juliette61 schreef:Het hoeft niet aan de ouders te liggen.
Het kind kan psychisch gestoord zijn!
Ik bedoel, je eigen moeder vergiftigen, om een mobiele telefoon?
Het zou wel zo kunnen zijn dat het kind al verwaand/verwend opgevoed is. Tja, ook in dat geval kunnen kinderen gekke dingen doen.
VivaByoux schreef:Dit soort kinderen, zo sadistisch en wraakzuchtig worden later moordenaars !! Vroeg of laat
Lekker in de bak laten dat kind!! Poging tot moord veroordelen als een volwassenen
VivaByoux schreef:Dit soort kinderen, zo sadistisch en wraakzuchtig worden later moordenaars !! Vroeg of laat
Lekker in de bak laten dat kind!! Poging tot moord veroordelen als een volwassenen
vuurneon schreef:VivaByoux schreef:Dit soort kinderen, zo sadistisch en wraakzuchtig worden later moordenaars !! Vroeg of laat
Zo zwart/wit is wereld niet. Je weet niet of het sadisme is en hoewel de kans groot is dat er multi problematiek is kun je nooit met 100 procent zekerheid stellen dat dit meisje als vrouw een moordenaar zal worden. Daarnaast is de reguliere bak niet geschikt om kinderen te helpen. Goede psychiatrische en psychologische hulp (in welke vorm ook; of het een gesloten situatie is of poliklinisch) lijkt mij zinvoller, want je moet niet gelijk al de rug te keren als een kind hulp nodig heeft. Wie weet is niet alle hoop vervlogen
Mioux schreef:Enige wat ik denk is...wat is dat dan een verwend rot kind..
Ja sorry maar als je kind zo reageert om een afgepakte (Wat moet ene 12 jarige ermee maar oke) iphone? Dan sorry maar zit er ook van de moeder de kant niet goed kwa opvoeding denk ik dan.
Mioux schreef:Enige wat ik denk is...wat is dat dan een verwend rot kind..
Ja sorry maar als je kind zo reageert om een afgepakte (Wat moet ene 12 jarige ermee maar oke) iphone? Dan sorry maar zit er ook van de moeder de kant niet goed kwa opvoeding denk ik dan.