Als die mensen niks hebben met de opvoedmethode van Frost dan doen ze het lekker niet.

Plaats mij dan maar in het pro-kamp.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slina schreef:Pas was Jo Frost bij RTL Late Night en er was geloof ik ook een pedagoog. Nou, die waren aan het bitchfightenDan denk ik, je mag er een mening over hebben, maar niemand die je dwingt je kind ook zo op te voeden of om het programma te kijken. Dus dan denk ik, wat wil je nou met je klagen?
Mars schreef:Zelf heb ik niks met kinderen en ook geen kinderwens, maar erger mij wel vreselijk aan de 'slappe' manier van opvoeden tegenwoordig. Zo werd ik als kind gewoon in de auto gezet als ik in de supermarkt liep te dreinen om snoep, tegenwoordig ben je uitleg verschuldigd aan je dreinende peuter over waarom er geen zakje snoep gekocht wordt.
Mars schreef:Zelf heb ik niks met kinderen en ook geen kinderwens, maar erger mij wel vreselijk aan de 'slappe' manier van opvoeden tegenwoordig. Zo werd ik als kind gewoon in de auto gezet als ik in de supermarkt liep te dreinen om snoep, tegenwoordig ben je uitleg verschuldigd aan je dreinende peuter over waarom er geen zakje snoep gekocht wordt. Ik vind het ook opvallend hoe luidruchtig, irritant en brutaal Nederlandse kinderen zijn. Op vakantie valt mij altijd op dat dit in het buitenland vaak heel anders toe gaat.
Sunrise_ schreef:Ik vind haar ook erg goed. Consequent, duidelijk, maar altijd met aandacht voor wat het kind nodig heeft en wat het tekort komt.
https://www.youtube.com/watch?v=RBSOp22limc
Ga er maar aan staan.
Slina schreef:Pas was Jo Frost bij RTL Late Night en er was geloof ik ook een pedagoog. Nou, die waren aan het bitchfightenDan denk ik, je mag er een mening over hebben, maar niemand die je dwingt je kind ook zo op te voeden of om het programma te kijken. Dus dan denk ik, wat wil je nou met je klagen?
Vjestagirl schreef:Ik vind Jo Frost geweldig. Ze is duidelijk, geeft waarschuwingen maar zet ook dóór op het moment dat er doorgezet moet worden.
Ik vind het ook knap dat mensen haar hele opvoedstijl kunnen beoordelen aan de hand van die afleveringen. Ze heeft tijdenlang contact met die mensen, komt er meerdere dagen over de vloer, en dat wordt allemaal samengevat in 30 minuten. Nogal wiedes dat je niet alles ziet!
Edit: kunnen we geen Go-Jo-Frost groep beginnen
Rebecca schreef:Ze is tegenwoordig 18, even gegoogeld haha
Sammie schreef:[naam] schreef:Ze is tegenwoordig 18, even gegoogeld haha
Er is gewoon een supernannypedia
http://supernanny.wikia.com/wiki/Meghann_Cooke