Bizzybijtje schreef:Chiave schreef:
Nee, vandaar dat ik dit topic ook open.
Er is zoveel onduidelijkheid over dit vaccin.
99% van de bokkers weet net zoveel als jij en gaat er vanuit dat de informatie op zulke websites correct is. Beetje massahysterie zeg maar.
Persoonlijk vind ik je een beetje kort door de bocht, maar dat kan ook aan mij liggen.
Ik ga er helemaal niet vanuit dat de informatie op de website waar is, want op dat moment zou ik geen topic openen.
Ik vraag hoe Bokt hierover denkt. Ik geloof helemaal niks totdat er een rapport komt met officieel vastgestelde bevindingen.

Heb je enig idee hoe ontzettend veel onderzoek, tijd en geld erin gaat zitten voordat zo'n vaccin uberhaupt op muizen getest mag worden? Tegen die tijd hebben ze al een sterk vermoeden wat de gevolgen zijn en is het in principe al toepasbaar op mensen (maar om er zeker van te zijn komen er nog véél meer onderzoeken). Het duurt jaren om zo'n vaccin te ontwerpen, denk je nou echt dat ze het dan op de markt gooien zonder de consequenties te weten? Vind dit 'artikel' behoorlijk onrespectvol naar de mensen die hier jarenlang aan hebben gewerkt en hun best hebben gedaan eigenlijk.
Dat neem je toch niet serieus.