Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
purny schreef:Maar deze verkiezingen hadden wel invloed op de uiteindelijke keuzes en beslissingen in de eerste kamer. Dus wetsvoorstellen moeten uiteindelijk door de eerste kamer komen. Met de samenstelling die gister is voort gekomen hebben VVD en PvdA er een moeilijke kluif aan.
Marije_jiplover schreef:Ik heb niet gestemdvoor of tegen het regeringsbeleid, mi doe je dat tijdens de tweede kamer verkiezingen.
Ik heb gestemd voor wat ik denk dat goed is voor mijn provincie!
Greetje63 schreef:Marije_jiplover schreef:Ik heb niet gestemdvoor of tegen het regeringsbeleid, mi doe je dat tijdens de tweede kamer verkiezingen.
Ik heb gestemd voor wat ik denk dat goed is voor mijn provincie!
Moet zeggen dat ik het landelijke belang (of te wel de afvaarding naar de eerste kamer) veel belangrijker vind dat de provinciale belangen. De eerste kamer kan toch de waanzin van de coalitie blokkeren en daarom begrijp ik niet dat de opkomst zoveel lager is dan bij de landelijke verkiezingen.
Winged schreef:NatasjavE schreef:Ben het zeker niet altijd met die partij eens....maar in ieder geval meer dan de rest op dit moment.
Dat heb ik dus ook. D66 is voor mij nu de middenweg. We zullen zien hoe het uit gaat pakken
Waterschap uitslagen heb ik nog helemaal niks over gehoord trouwens.
soloro schreef:Heb ik ook gedaan, ben het niet met alles met hun eens maarja het is beter dan VVD of PVV of PvdA. Ennuh ik kan wel op partij voor de dieren stemmen, maar daar lossen we ook niks mee op
Selka schreef:soloro schreef:Heb ik ook gedaan, ben het niet met alles met hun eens maarja het is beter dan VVD of PVV of PvdA. Ennuh ik kan wel op partij voor de dieren stemmen, maar daar lossen we ook niks mee op
Heb je je weleens verdiept in hun verkiezingsprogramma dan? Vind het een beetje een rare uitspraak.
Zelf zou ik nooit PVV stemmen maar dat komt omdat ik walg van hetgeen de heer Wilders predikt. SP heb ik nog nooit op gestemd maar mocht blijken dat het opeens wel zou passen zou ik het niet bij voorbaat afwijzen zoals ik wel lees dat jij met de PvdD doet
Wil hier niet mee zeggen dat ik PvdD stem maar wijs niks (op de PVV na) zomaar af.
Meliaforever schreef:Wat is er zo goed aan D66 of juist niet?
Heb zelf op de SP gestemd
Selka schreef:Mensen moeten iets te klagen houden![]()
Ik heb totaal niet strategisch gestemd maar gestemd in de partij waarin ik geloof. Vorige verkiezingen wel strategisch gestemd en ben er voor mijn gevoel niks mee opgeschoten.
Vond het wel grappig hoe de dames bij ons stemlokaal aan het beppen waren. Want hoe moesten ze nu weten waarop te stemmen voor het waterschap, daar hadden ze toch zeker niet voor gestudeerd?? Neemaar wel voor onderwijsbeleid, buitenlandse- en economische zaken
![]()
![]()