Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wyoming schreef:Ik ben ook schuldig. Grote tassen niet, maar ben altijd blij met kleine tasjes (zoals zon h&m of etos tasje). Ik hergebruik t namelijk altijd.. Als ik naar de paarden ga neem ik altijd flesje water en wat koekjes/ fruit mee voor tussendoor of op de fiets. Grote tassen zijn daar zo onhandig voor dus van die kleine plastic tasjes zijn ideaal. Grote plastictassen worden hier trouwens ook hergebruikt. Ideaal als afvalzak in de douche/ op mn kamerIk heb zelf ook achter de kassa gestaan en ik heb een hoop klanten aan de kassa gehad die gewoon een tasje willen om het tasje, ruimte zat in een andere tas maar toch een tasje willen, maar ik weet zeker dat als die mensen er voor moeten gaan betalen, het wel ineens ergens bij kan en ik denk dat bij die mensen de "winst" zit.
Eileen_ schreef:Ik vind het een goed initiatief! Als je ziet war er alleen al in de zee ligt..
_Summerly_ schreef:Darah3: Het lijkt me gewoon een kwestie van wennen. Nederland dacht ook dat de wereld verging toen mensen niet meer binnen mochten roken in horecagelegenheden, maar inmiddels is iedereen daar ook aan gewend.Als het in het buitenland wel mogelijk is om taarten, schoenen, geitenwollen sokken etc. te vervoeren zonder tasje of met een bepaald tasje, moet het hier ook wel mogelijk zijn lijkt me.
soesita schreef:Is hier in Duitsland al jaren zo. En weet je? Het went!Aanvankelijk vergat ik mijn eigen boodschappentas regelmatig en moest dan maar 10ct ophoesten. Gebeurt me nu nog wel eens bij een spontane ingeving, maar beduidend zeldener. Ik vind het een prima zaak.
Scum schreef:soesita schreef:Is hier in Duitsland al jaren zo. En weet je? Het went!Aanvankelijk vergat ik mijn eigen boodschappentas regelmatig en moest dan maar 10ct ophoesten. Gebeurt me nu nog wel eens bij een spontane ingeving, maar beduidend zeldener. Ik vind het een prima zaak.
Ik doe regelmatig boodschappen in Duitsland en ik krijg daar toch altijd gratis een plastic tasje mee
Shadow0 schreef:Om een of andere reden heb ik bij "DENK HIER MAAR EENS OVER NA!!" al meteen de neiging om niet verder te lezen