Triest zeg....hoe kom je dr bij om zoiets te doen..
peetje82
Geplaatst: 12-02-15 14:22
hoe kun je dat nou toch doen, je kinderen, je eigen vlees en bloed...
lady62
Geplaatst: 12-02-15 14:25
Mijn god de wereld is goed ziek. Bij deze vrouw zat echt iets niet goed in haar hoofd. Arme arme kinderen koude rillingen hier. Heb het verhaal twee keer moeten lezen en begrijp nog niet hoe een moeder dit haar eigen kinderen aan kan doen.
NathalietjeB
Geplaatst: 12-02-15 14:29
Ik weet niet eens wat ik moet zeggen, hoe ziek, gestoord moet je in je hoofd zijn om dat te doen? Om toe te kijken/luisteren hoe je kinderen dood gaan. Dat die vader die moeder niet iets heeft aangedaan, ik kan er met mijn pet niet bij
Ik wou dat ik dit nooit gelezen had, tranen van verdriet en dan ken ik ze nieteens. 3 onschuldige kinderen, kindjes die nog geen kwaad kenden worden in de hel gestopt. Die vrouw is een monster. Ze is het bij lange na niet waard om de naam moeder te dragen.
misselijk, gevoel van onmacht en nog vele andere gevoelens jagen door mijn hoofd en lichaam.
hoe afschuwelijk is het dan wel niet voor de vader en ander kindje.
Onvoorstelbaar.
Diablo
Geplaatst: 12-02-15 14:32
Wat vreselijk......hoe kun je dat je eigen kinderen aandoen? Wat moeten die arme zieltjes bang geweest zijn en geleden hebben. En die arme vader, wat een nachtmerrie voor die man. Diep, diep medelijden.....
Caesar
Geplaatst: 12-02-15 14:36
Wat er ook heeft afgespeeld tussen beide ouders, NIKS is een reden voor deze daad.
Wat een knappe kinderen, wat een laatste 10 minuten... Walg ervan!
Oh wat afschuwelijk... ik zit echt met open mond van ongeloof en afschuw, met tranen in mijn ogen, hoe kun je zo ziek in je hoofd zijn om dat te doen, onbegrijpelijk...
Die foto van de vader in die auto is ook hartverscheurend.
Ik geloof niet in god, maar voor deze vrouw maak ik een uitzondering. Ik hoop dat ze een goed plekje voor haar hebben in de hel. Gatverdamme wat een nare streek zeg! Hoe kom je hierbij??? Je eigen kinderen....
flitzz
Geplaatst: 12-02-15 16:35
Wat mij betreft mag zij hetzelfde ervaren als wat haar kinderen hebben moet doorstaan en dat 3 keer.. Ik weet dat je zoiets niet mag zeggen maar hoe kan je dit je eigen kinderen aan doen.. Ik kan er met mijn verstand niet bij. Ben er gewoon stil van..