Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gohya schreef:Ik heb het echt te doen met de Groningers,je zal er maar wonen en jou huis staat zowat op instorten.
De kraan helemaal dicht draaien is niet echt een goed idee,maar een stuk minderen kan wel.
De mensen laten verhuizen? dat kan toch niet,mensen die daar zijn geboren en getogen kan je toch niet [dwingen?] te verhuizen?
Ook vind ik dat ze veel te laat zijn,ze hadden hier al veel eerder aandacht aan moeten geven en er wat aan moeten doen.
Dat gas boren is sowieso niet goed voor de aarde,dit kán niet goed blijven gaan.
karuna schreef:Gelderland is daarin even van de baan gelukkig, nu is vooral Noord Brabant daarin de pineut.
Toch het idee alles behalve drie provincies uikopen en daar goed geld mee gaan verdienen en de ruimte om zeep helpen. Ik verhuis wel naar een ander land.
Riddershow schreef:karuna schreef:Gelderland is daarin even van de baan gelukkig, nu is vooral Noord Brabant daarin de pineut.
Toch het idee alles behalve drie provincies uikopen en daar goed geld mee gaan verdienen en de ruimte om zeep helpen. Ik verhuis wel naar een ander land.
Dan hebben ze hier (Niederrhein Duitsland) in ieder geval goed geprotesteerd. Want ik hoorde hier in D meer erover dan in Gelderland zelf
_sharonnn schreef:Morganlefay schreef:Maar Groningers kom gezellie hier wonen, plaats genoeg langs de Lek.
ook hier is het weids en rustig, zowel aan deze kant als aan de noordkant.
Dat is erg mooi in theorie, maar in de praktijk..
Dammie schreef:Denk vindt ook dat alle multiculti problemen op te lossen zijn door het woord allochtoon te verbieden.
Het zou consequenter zijn om aardbeving te verbieden als woord, dan los je dit probleem ook op
Snooki schreef:Belachelijk idee om die mensen als het ware weg te jagen. Stukje Nederland wat industrie wordt en daarna? Drenthe aan de buurt? Misschien moeten eens wat doen aan het aantal inwoners in NL ipv stukken onbewoonbaar maken. Denk alleen niet daar DENK daar aan denkt...
Yucca schreef:Snooki schreef:Belachelijk idee om die mensen als het ware weg te jagen. Stukje Nederland wat industrie wordt en daarna? Drenthe aan de buurt? Misschien moeten eens wat doen aan het aantal inwoners in NL ipv stukken onbewoonbaar maken. Denk alleen niet daar DENK daar aan denkt...
![]()
Maak je niet druk, als de babyboomers sterven krijgen we vanzelf minder inwoners....maar of je daar op zit te wachten, dat is weer een ander verhaal.
Morganlefay schreef:Denk dat er in het begin toe ze met boren begonnen ergens in begin '60 nooit het vermoeden hebben gehad wat de gevolgen zouden zijn.
Nu heeft de techniek en kennis omtrent onttrekken bodemschatten veel nieuw inzicht gegeven in dit soort zaken.
Maar dat dat stel idioten nog steeds niet doorhebben dat zonne en(windenergie) schoner zijn.
Yucca schreef:Snooki schreef:Belachelijk idee om die mensen als het ware weg te jagen. Stukje Nederland wat industrie wordt en daarna? Drenthe aan de buurt? Misschien moeten eens wat doen aan het aantal inwoners in NL ipv stukken onbewoonbaar maken. Denk alleen niet daar DENK daar aan denkt...
![]()
Maak je niet druk, als de babyboomers sterven krijgen we vanzelf minder inwoners....maar of je daar op zit te wachten, dat is weer een ander verhaal.
Anne_GTI schreef:De gaskraan open en alle dijken doorsteken. En dan gaan we allemaal in Zuid Limburg wonen.