Vjestagirl schreef:Ik vind de service van de V&D de laatste jaren om te huilen. Als je met iets terug komt omdat t niet goed is dan is het standaard "Oh, dat is dit en dat merk, daar mag alleen de verkoopster van dat merk iets mee doen, en die is er vandaag niet". Vervolgens bellen, wachten, weer bellen, nog een keer langs, weer terug... Helemaal verschrikkelijk. Terwijl ik volgens mij iets koop in een winkel waar groot V&D op staat, bij een kassa waar groot V&D op staat, bij een medewerker in een V&D uniform en ik krijg een bonnetje mee waar V&D op staat...
Sowieso vind ik medewerkers bij de V&D vaak een ramp. Ongeïnteresseerd, chagrijnig. Sturen je van A naar X via F en H zonder enig woord van sorry of zonder even moeite te doen. En daarnaast is het naar mijn mening ook véél te duur.
Ik zou t jammer vinden als t weg gaat, maar das meer omdat we er vroeger kwamen en ik daar goede herinneringen aan heb, dan dat ik het nu zou missen.
Alles wat bij een v&d kassa gekocht is, mag retour bij een v&d kassa. Alle shops in shops hebben eigen kassa en geen v&d personeel.
Daarnaast kan ik mij niet zo vinden in dat v&d duur is. Tja.. Ze hebben dure merken maar er gaan zat onderbroeken weg voor 3 euro om maar een voorbeeld te geven. Alles wordt tig keer afgeprijsd... Er gaat bijna niks meer voor de normale prijs weg
En anders is er wel weer een korting stickertje.
Ik ben ook een v&d medewerkster en ik werk onder andere bij de hologerie en ik vind het erg dubbel werken nu. Zeker als mensen horloges kopen en vragen naar de garantie.
Laatst bijgewerkt door M_EL_ISSA op 05-02-15 21:49, in het totaal 1 keer bewerkt