Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarianneW schreef:Mensenmelk is voor kinderen, alle andere melk officieel niet
C_arola schreef:Maar het is wel fijn dat die melk beschikbaar is wanneer borstvoeding niet lukt om wat voor reden dan ook.
En wat is officieel? Flesvoeding is ook officieel voor kinderen.
Sammie schreef:quote="MarianneW"]Mensenmelk is voor kinderen, alle andere melk officieel niet
Warboel schreef:Ik ben altijd een beetje bang dat het kindje gaat spugen als ik iemand zie voeden. Zit dan absoluut niet lekker meer.
Maargoed, daar kunnen de bv gevende moeders ook niks aan doenzal dan ook nooit vragen of het ergens anders kan.
Gewoon niet op letten doe ik altijd maar.
MarianneW schreef:C_arola schreef:Maar het is wel fijn dat die melk beschikbaar is wanneer borstvoeding niet lukt om wat voor reden dan ook.
En wat is officieel? Flesvoeding is ook officieel voor kinderen.
Dat zeker![]()
Officieel is zoals de natuur het bedacht heeft.
En zoals zeker bij een zwangerschap blijkt, zit de natuur bijzonder mooi in elkaar!
chanel1985 schreef:Warboel schreef:Ik ben altijd een beetje bang dat het kindje gaat spugen als ik iemand zie voeden. Zit dan absoluut niet lekker meer.
Maargoed, daar kunnen de bv gevende moeders ook niks aan doenzal dan ook nooit vragen of het ergens anders kan.
Gewoon niet op letten doe ik altijd maar.
Een kind dat flesvoeding krijgt, kan even goed spugen, dus om het daarom af te wijzen vind ik ook krom.