Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Bigone: welk voorbeeld moet een burgemeester dan precies geven - wat heeft hij fout gedaan?
luffwinny schreef:Ik zeg toch juist dat die dat wel mag , maar dan loop je dus wel een risico en weet je dat dit kan gebeuren.
luffwinny schreef:Natuurlijk mag die dat doen , alleen is dat toch niet slim. Mensen weten dat groot nieuws word en er zullen er dus zat misbruik van maken, dan ga je toch geen vreemde jongens berichten terwijl je weet dat dit kan gebeuren .
Dribbel schreef:Kan het niet meer eens zijn met Shadow. Zeggen dat hij dit niet moet doen, omdat ander mensen er misbruik van kunnen maken ruikt idd naar: 'je moet geen kort rokje aandoen'. Iedereen kan het er denk ik wel mee eens zijn dat dat de omgekeerde wereld is, toch?
robert45 schreef:Dribbel schreef:Kan het niet meer eens zijn met Shadow. Zeggen dat hij dit niet moet doen, omdat ander mensen er misbruik van kunnen maken ruikt idd naar: 'je moet geen kort rokje aandoen'. Iedereen kan het er denk ik wel mee eens zijn dat dat de omgekeerde wereld is, toch?
Als je willens en wetens met dit soort jonge jongens gaat afspreken dan ben je al niet heel gezond bezig en dat weet hij zelf ook wel. Helaas voor hem is het opgenomen, waar ik het dan absoluut niet mee eens ben. Die man is burgemeester en het moet een voorbeeld voor ons allen zijn, Aftreden is dan ook het enigste wat juist is. Doorgaan zou alleen maar lachwekkend zijn en je geloofwaardigheid aantasten.
Boras schreef:Aan die prutsers van powned maak ik geen woorden vuil.
Zoals ik het nu begrijp voelt hoes zich genoodzaakt om te stoppen als burgemeester.
Hij is niet weggestuurd en niet door de gemeenteraad onder druk gezet om te vertrekken.
Dat las ik net op nu.nl.
Gelukkig maar, want die man heeft niets verkeerd gedaan.
Dat hij voorzichtiger had moeten zijn, vind ik onzin. Hij is erin geluisd. Dat kan ieder mens overkomen.
Hoe moet hij voorzichtiger zijn dan?