Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Gelukkig hebben we Aart Staartjes nooit hoeven horen zingen![]()

Cayenne schreef:
nientje78 schreef:Waar is toch het sinterklaasfeest van 30 jaar geleden......mijn man en ik keken elkaar al aan van 'waar zitten wij toch in hemelsnaam naar te kijken'
Het is gewoon zonde dat het allemaal zo moet...
ja...heel veel kinderen genieten...maar er zijn ook kinderen die er niks meer van snappen en die dit gewoon eng vinden zoals ik lees in mijn vriendekring op FB
Je herinnert je het als kind gewoon echt anders dan wat je nu ziet. En de kinderen krijgen alles eromheen echt niet zo mee als wij, die zijn alleen maar bezig met hun schoen klaar te zetten en tekeningen te maken.
drawerlover schreef:Ik vind dit jaar vreselijke onzin. Clownspieten, kaaspiet, regenboogpiet. Alles loopt in de war. Wat moeten die kinderen nou geloven. Mijn nichtje van snapt er ook al niks meer van. waar zijn ze toch mee bezig??
en die clown. Ik ben daar totaal niet bang voor maar deze heeft iets onbestendig wat het niet echt relaxed maakt.
de oude hoofdpiet is terug.
) jongens kom op, het is een kinderfeestje, kindjes zijn zenuwachtig voor Sinterklaas. Houdt je daar buiten
houdt je mening voor je en ga desnoods later weer protesteren. Maar doe het niet met al die kindjes erbij.
hij is er nu wel rustiger in geworden, gebruikt ook minder zijn stopwoorden en wordt wat waardiger, stem is lager geworden, bewegingen wat trager. Maar ja hij blijft nu eenmaal een heel stuk jonger dan Bram vd Vlugt.
Diablo schreef:karuna schreef:Hij doet het op zijn manier en wordt daar wel steeds beter in, al heb ik moeite om hem niet te zien als Kees.
Of als gluurder Jasper
dat is waar ook. Een naar vies mannetje iieks. Nou ja dan krijgt hij nu kleine kindjes op schoot
en iedereen vindt dat ok. En dit is dus humoristisch bedoelt. We hadden het er hier net over. Sommige liedjes zijn wat dubieus in combinatie met de kleine kindjes op schoot. Daar hoor je niemand over maar zwarte piet mag niet meer uit fietsen.