joran vd sloot neergestoken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Samblabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:53

Janderegelaar, onze paarden hebben ook niet iemand koelbloedig vermoord. :)

Wel zonde dat hij het hoogstwaarschijnlijk zelf gedaan heeft, dat die blij is dat die nog leeft omdat het daar vele male anders eraantoe gaat dan in nederland.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 17:57

ik heb ook totaal geen meelij met deze jongen....

wat hij de families aangedaan heeft is vele malen erger :j !

hij denkt nog steeds dat hij de boel kan regeren ...nou in de gevangenis in die landen is dit de orde van de dag, had hij maar moeten zorgen dat hij daar niet in kwam
die jongen spoort niet...die moet iig nooit meer vrij komen.

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:02

janderegelaa schreef:
De reacties van een aantal mensen hier maakt dat jullie feitelijk net zo'n slechte geest hebben als Joran zelf. Het rechtssysteem in Peru (en Nederland) is zo dat je als straf je vrijheid ontnomen wordt. Niet nog een keer extra neergestoken.

2 centimeter is misschien niet diep maar als jullie paard zo'n wond heeft dan zetten jullie bij de titel wel ;"pas op, foto's kunnen schokkend zijn"...

'Slechts' ontneming van de vrijheid idd, en dan ook nog maar 28 jaar. Van mij had het een ergere straf mogen zijn. En idd, van mij hadden ze hem dood mogen steken. En dat ik dit zeg maakt mijn geest zeker niet net zo slecht als zijn geest, ik wil geen onschuldige mensen dood hebben, hij blijkbaar wel. Ik heb dus absoluut geen medelijden met die jongen en vandaar dat ik, en ook medebokkers, dit zeg. Komt ie er ook eens achter wat hij anderen heeft aangedaan.

Iruss94

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:23

janderegelaa schreef:
De reacties van een aantal mensen hier maakt dat jullie feitelijk net zo'n slechte geest hebben als Joran zelf. Het rechtssysteem in Peru (en Nederland) is zo dat je als straf je vrijheid ontnomen wordt. Niet nog een keer extra neergestoken.

2 centimeter is misschien niet diep maar als jullie paard zo'n wond heeft dan zetten jullie bij de titel wel ;"pas op, foto's kunnen schokkend zijn"...

nou nou beetje overdreven! ik ben wel benieuwd hoe jij reageert als het je dochter zou zijn...

Ja idd bij mij paard is dat even een ander verhaal die doet niemand kwaad

miszblueeyes

Re: joran vd sloot neergestoken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:25

konden ze niet dieper steken, misschien erg hard maar wat voor ellende hij aan gericht heeft bij de 2 familie's kan ik geen gram medelijden met hem hebben

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:27

Die belachelijke vrouw van hem moet denk ik eerder even een afspraak maken met een psycholoog dan rare verhaaltjes zitten bedenken. Is niet gezond om op zo'n idioot te vallen, zeker niet als je weet wat voor risico's je daarmee loopt. Gezond wordt die vent nooit.

jaleesa89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 18:29

hyppolyte schreef:
Jezus, wat kansloos dit, wonden van wel 2 heule centimeters en dan durven spreken over dat ie heeeeeel veel pijn heeft. Lame ass m*****F*****, grow a pair en stop met dat gejank. Lekker laten afsterven daar :')

_/-\o_ eens.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:46

jaleesa89 schreef:
hyppolyte schreef:
Jezus, wat kansloos dit, wonden van wel 2 heule centimeters en dan durven spreken over dat ie heeeeeel veel pijn heeft. Lame ass m*****F*****, grow a pair en stop met dat gejank. Lekker laten afsterven daar :')

_/-\o_ eens.

ben ik slecht als ik nu denk:

gelukkig dat ze misstaken

en mogen er nog maar vele niet dodelijke pogingen volgen gedurende zijn gevangenschap..

werkelijk het interesseert mij helemaal niets wat er met die knaap gebeurd,
al wordt hij iedere week 3x gestoken met een steekwond van 2 cm diep..
hopelijk raken ze hem nooit verkeerd en mag hij nog vele jaren voort.

bij dit soort gasten zeg ik altijd maar weer: lang leve het afschaffen van de doodstraf, veel te gemakkelijk om ergens vanaf te zijn, ik zie liever een iedere paar maanden een berichtje verschijnen over hoe beroerd hij het heeft.

*pakt nog een bak popcorn en hoopt op foto's van goede blauwe plekken*

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 19:57

Maar het is een mens he , net als wij. Moet je je dan verlagen tot hetzelfde niveau door hem alle slechts toe te wensen? Wat ie heeft gedaan is onvergefelijk, en het verdriet dat ie heeft veroorzaakt onmetelijk, maar ik vind dan nog steeds dat het een mede mens is, die zijn straf uitzit in een gevangenis die onvergelijkbaar is met de nederlandse gevangenis. Dat zijn in dat soort landen zware omstandigheden,vaak overbevolkt , slecht eten en geweld en intimidatie onder de gevangen zelf. ik zou zeggen dat is op zich al straf genoeg.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:03

leoenpat schreef:
Maar het is een mens he , net als wij. Moet je je dan verlagen tot hetzelfde niveau door hem alle slechts toe te wensen? Wat ie heeft gedaan is onvergefelijk, en het verdriet dat ie heeft veroorzaakt onmetelijk, maar ik vind dan nog steeds dat het een mede mens is, die zijn straf uitzit in een gevangenis die onvergelijkbaar is met de nederlandse gevangenis. Dat zijn in dat soort landen zware omstandigheden,vaak overbevolkt , slecht eten en geweld en intimidatie onder de gevangen zelf. ik zou zeggen dat is op zich al straf genoeg.

hij wenste niemand wat slechts toe, hij voerde het uit.. groot verschil.
als iemand doordrongen is van wat hij/zij aangericht heeft en/of spijt betuigd of dit uit zijn/haar handelen laat blijken, dan gun ik ieamand alle kansen van de wereld ook binnen het gevangeniswezen.. dat zo iemand dan maar op de beste manier kan leven/overleven die daar mogelijk is..

echter daar is hier totaal geen sprake van.. hij toont op geen enkele wijze berouw, sterker nog hij maakt het zichzelf ook nog eens onmogelijk door gelijk de regels met voeten te willen treden en dan ook nog om verlichting te vragen door overplaatsing te 'eisen'. maar gewoon kan trouwen met een vrouw en die ook nog kan zwanger prikken blijkbaar (meeste landen moet je toch echt al voor je gevangenschap getrouwd zijn, anders geen echtelijke bezoekjes).. In mijn ogen doet hij niets, maar dan ook niets waarbij hij op enig medelijden van mij kan rekenen.

en ik ben iemand die van nature extreem mild is ingesteld en de betere kant van iemand op zoekt.. maar dit soort figuren, nee daar zal ik geen seconde minder om slapen.. het enige dat ik hoop is dat hij maar lang zal mogen leven.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:07

leoenpat schreef:

nou in mijn ogen is deze straf nooit genoeg!!
wie weet wat hij nog meer uitgespookt heeft, dat van Nathalie H is echt verschrikkelijk voor haar familie...
en hij houd zijn mond, na eerst veel geld aangenomen te hebben....nou van mij mag hij wegrotten hoor!!

ik moet er niet aan denken dat mijn kind vermoord zou worden door zo`n figuur.....wat een verdriet heb je dan voor de rest van je leven...
en hij zou dan gewoon door mogen leven ?? nee...mijn gevoel gaat daar zwaar tegenin, ik vind dat dit zijn verdiende loon is en ben er blij om dat hij niet in een Ned cel zit,maar fijn in zo`n land :D

dit is geen mens zoals wij :n echt niet!!

paardje1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:09

ach ja, moet zo maar denken, de criminelen ruimen elkaar wel op.

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 20:12

Misschien is dit alleen maar een manier om weer in de publiciteit te komen. Het was al een tijdje stil dus het werd tijd voor een nieuwe portie aandacht. Hoe snel bekendheid kan wennen...

leoenpat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:33

Zijn daden zijn walgelijk en verwerpelijk absoluut mee eens, maar moet je kwaad met kwaad vergelden?

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:35

Volgens mij is het ook nog niet eens op Joran zelf bedoeld, maar omdat hij de enige buitenlander is denken ze dat de gevangenis sluit als hij dood zou zijn. Heel erg dubbel allemaal.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:41

als het waar is: KARMA BITCH

Al denk ik eerder dat het aandachttrekkerij is; die gast is al een tijdje niet meer in het nieuws geweest. Wou natuurlijk weer even een nieuwe 15 minutes of fame

rienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:43

bel91 schreef:
Ze hebben het niet goed gedaan....... :x

Dat dacht ik ook toen ik het las...

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:46

Sicayes schreef:
shilady schreef:
Hij zou uitlevering naar Nederland kunnen aanvragen

Precies.. waarschijnlijk ook waarom ze dit hebben 'gedaan'. Een gevangenis in Nederland is zo bruut als die daar niet, denk ik zo. Niet dat het hier rozengeur en manenschijn is.. maar lijkt me toch een tikkie anders dan daar.

Mag toch hopen van niet. Kunnen wij de belastingbetalers voor dat stuk ongedierte betalen..incl zn beveiliging.
Laat hem maar lekker daar wegrotten; is heel wat meer gerechtigheid dan dat hij hier veilig in een Nederlandse cel zit met allerlei gemakken die hij daar niet heeft(denk aan eigen wc, iedere dag kunnen douchen, schoon bed...dat soort dingen)

beaversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:51

Dat de ratten die kleine gaatjes groter vreten!!
Creperen laten dat ongedierte en dat m maar een pijnlijke dood mag sterven.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 21:53

leoenpat schreef:
Zijn daden zijn walgelijk en verwerpelijk absoluut mee eens, maar moet je kwaad met kwaad vergelden?

ik vergeld geen kwaad met kwaad.. maar ik wens hem geen succes, sterkte of medeleven..
iets dat ik wel kan opbrengen voor velen anderen die om wat voor reden dan ook vastzitten.

en ik laat er geen traan om dat hij rotdingen ervaart daar. is geen kwaad met kwaad vergelden..

dat is geen 'kwaad met goeds verzachten', maar 'kwaad met compleet ongeïnteresseerdheid tegemoetkomen'.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:00

Gevangenisleven is daar nu eenmaal niet warm en veilig opgesloten zitten. Hij heeft zelf gekozen om het risico te lopen, door Flores te vermoorden. Het is een keuze geweest om een onschuldige het leven te ontnemen. Tuig ruimt elkaar op. Nee het hoort niet zo; ook in een gevangenis hoor je veilig te zijn maar de realiteit is daar nu eenmaal anders. Hij hoefde niemand te vermoorden, maar toch deed hij het en tadaaa daar zit je nu tussen de rest van de boefjes. What goes around....

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 22:46

Ik heb een beetje gemengde gevoelens bij dit bericht, ik vind het vreselijk dat iemand zulke daden heeft begaan en daardoor door het overgrote deel van dit topic minstens halfdood of dood gewenst. Zo mag voor mijn gevoel helemaal niemand leven, en ik vind het ook verschrikkelijk dat dit gebeurt.
Maar aan de andere kant heeft hij ook nooit spijt getoond aan de familie van de slachtoffers waardoor hij toch zijn plaatsje in de Nederlandse gevangenis heeft vergooit vind ik.

Verder denk ik dat die gevangenis normaal al geen pretje is om in te zitten, ik hoef er niet een weekendje te zitten bijv. dus ik denk dat dat al bijna genoeg is. Ik neem het niet voor hem op maar ik vind hoe een groot deel van dit topic reageert vind ik toch ook wel een beetje hard.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-14 23:00

tja voor mij is dat, omdat het hem duidelijk geen barst interesseert dat hij 2 mensen heeft vermoord. Hij voelt geen greintje spijt daarover. En eerlijk; mijn mening is dat hij een rasechte psychopaat is en hard op weg om een seriemoordenaar te worden. Als hij niet gepakt was na Flores, dan had hij denk ik nu al een derde op zn geweten gehad.

Dus ja ik vind dat hij zijn verdiende loon heeft gekregen; ALS het tenminste waar is van die steekpartij want daar heb ik zeer mijn twijfels over.

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 06:58

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 07:26

dit bewijst wel hoe ziek dat die kerel is, heeft het nog zelf gedaan ook.

uitleveren aan nederland??? ...lekker laten zitten daar.