Ik denk dat 42.000 euro geen belachelijk salaris is hoor, mijn vriend verdient meer dan dat, maar heeft echt niet een heel bijzondere baan ofzo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yessy schreef:Dit was toch eind vorig jaar al bekend? Veranderingen in belastingregels die niet op tijd in systemen doorgevoerd konden worden waardoor vooral mensen met inkomen boven de 42000 euro een naheffing konden verwachten?
Cayenne schreef:Is er eigenlijk al bekend wanneer die krengen worden verstuurd? Of heb ik daar overheen gelezen?
Bizar dit
Quellian schreef:Als het gaat om het verzamelinkomen, dan zijn er wel veel mensen de pineut.
Ik denk dat 42.000 euro geen belachelijk salaris is hoor, mijn vriend verdient meer dan dat, maar heeft echt niet een heel bijzondere baan ofzoHij is ook maar een 'gewoon' werkend mens.
Brainless schreef:Quellian schreef:Als het gaat om het verzamelinkomen, dan zijn er wel veel mensen de pineut.
Ik denk dat 42.000 euro geen belachelijk salaris is hoor, mijn vriend verdient meer dan dat, maar heeft echt niet een heel bijzondere baan ofzoHij is ook maar een 'gewoon' werkend mens.
Dat is 3000 bruto per maand en 2200 netto per maand.
Het modale inkomen (het meest voorkomend) is 34000 E per jaar (=1850 netto per maand).
Dus je, en zullen echt geen 5 miljoen mensen meer verdienen dan 42.000E per jaar.
Er zijn 7,2 miljoen werkende Nederlanders.
Jolien87 schreef:Dat is dus waarom ik geen loonheffingskorting wil. Dit krijg ik altijd pas na de belastingaangifte en op deze manier heb ik altijd een soort van 'spaarpotje' voor dit soort geintjes. Want wiens fout het ook is, er zal toch betaald moeten worden, al is het nog de eigen schuld van de belastingdienst.
veerledec schreef:Jolien87 schreef:Dat is dus waarom ik geen loonheffingskorting wil. Dit krijg ik altijd pas na de belastingaangifte en op deze manier heb ik altijd een soort van 'spaarpotje' voor dit soort geintjes. Want wiens fout het ook is, er zal toch betaald moeten worden, al is het nog de eigen schuld van de belastingdienst.
Spaarpotje zonder rente dan wel.
Brainless schreef:Quellian schreef:Als het gaat om het verzamelinkomen, dan zijn er wel veel mensen de pineut.
Dat is 3000 bruto per maand en 2200 netto per maand.
Het modale inkomen (het meest voorkomend) is 34000 E per jaar (=1850 netto per maand).
Dus ja, er zullen echt geen 5 miljoen mensen meer verdienen dan 42.000E per jaar.
Er zijn 7,2 miljoen werkende Nederlanders.
veerledec schreef:manie schreef:Wat een boevenbende!!!
Wie? Want?