Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babeth schreef:MarlindeRooz schreef:Iemand die een etnische minderheid wil verbieden, hoort niet in de Nederlandse politiek. Maar ik vind ook dat christelijke partijen niet thuis horen in de politiek.
Eens. Religie en politiek moet gescheiden blijven.
WillBokkers schreef:Dus dan mogen er ook geen vegatariers in de politiek?
WillBokkers schreef:Babeth schreef:Eens. Religie en politiek moet gescheiden blijven.
Dus dan mogen er ook geen vegatariers in de politiek?
Wat is dat nou weer voor een rare vergelijking?
Kamy schreef:Ik vind het kortzichtig als je denkt dat Wilders Nederland kan "redden"....
de mensheid heeft zich in alle soorten en maten verspreid over de wereld. Dat is iets wat we moeten accepteren..... dat er wat schort aan het immigratie beleid, het inburgeren en het pamperen van "buitenlanders" daar ben ik het volledig mee eens. Maar wat gaat Wilders daar aan doen? Alles buiten smijten en de grenzen sluiten?
Babeth schreef:Ik denk dat als we Wilders aan de macht krijgen dat het nogal desastreuze gevolgen gaat hebben als we naar het verleden kijken. Hij heeft zoveel haat naar etnische groepen, dat gaat geheid fout. En geschiedenis staat erom bekend zichzelf te herhalen.
palousa_boy schreef:Ik denk ook niet dat 1 man Nederland kan redden, maar misschien wel weer wat neuzen dezelfde kant op zetten.
Je kan in een jaar ook niet goedmaken wat er in decennia is gebeurt, dat heeft ook tijd nodig.
Maar het is niet alleen in Nederland zo, er zijn meer landen die langzaam overgenomen worden door andere bevolkingsgroepen.
geerke schreef:het is onmogelijk dat de PVV alleen gaat regeren....