Naaktfoto's celebs verspreid...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:37

_San87_ schreef:
Ik zou maar niet gaan internetbankieren, Fiffill...

_O-

45u

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:39

.
Laatst bijgewerkt door 45u op 22-04-22 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:40

BarryPlopper schreef:
nee maar daar hoort een bedrijf zich tegen te beschermen. Reken er maar op dat meneer de hacker het lek wel aangegeven heeft, Apple heeft er niks aan gedaan omdat ze waarschijnlijk dachten dat het niet waar was, meneer de hacker heeft nu laten zien dat het wel kon. Alle mensen van wie nu foto's online staan gaan apple aansprakelijk stellen en iedereen krijgt een veiligere Icloud

Meneer de hacker is de foto's en video's aan het verkopen :').

Sowieso, in wat voor droomwereld leef je wanneer je denkt dat alle hackers per definitie lekken aangeven :')? En ga er maar van uit dat de hacker die deze foto's heeft bemachtigt niet tot de 'goeden' behoort.
Laatst bijgewerkt door _San87_ op 01-09-14 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:41

de service is van apple, jou slot is toch niet van batavus? en zo ja is dat niet een service die ze verlenen maar iets wat compleet van jou is!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:41

_San87_ schreef:
BarryPlopper schreef:
nee maar daar hoort een bedrijf zich tegen te beschermen. Reken er maar op dat meneer de hacker het lek wel aangegeven heeft, Apple heeft er niks aan gedaan omdat ze waarschijnlijk dachten dat het niet waar was, meneer de hacker heeft nu laten zien dat het wel kon. Alle mensen van wie nu foto's online staan gaan apple aansprakelijk stellen en iedereen krijgt een veiligere Icloud

dat zou ik ook doen als ik zo slim als meneer de hacker was ( en je kunt ze gewoon gratis downloaden)

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:43

_San87_ schreef:
BarryPlopper schreef:

Sowieso, in wat voor droomwereld leef je wanneer je denkt dat alle hackers per definitie lekken aangeven :')? En ga er maar van uit dat de hacker die deze foto's heeft bemachtigt niet tot de 'goeden' behoort.

er zijn wel meer hacker die eerst een x aantal keer aangeven dat hun digitale dienst zo lek als een mandje is, vervolgens word er niks aan gedaan door het bedrijf en dan laat de hacker zien dat het wel zo is.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:44

Helaas leven we nu eenmaal in een wereld waarin een hoop rotzakken leven die maar wat graag dingen van je stelen.
Is dat normaal? Nee natuurlijk niet. Je aan alle kanten moeten indekken om de risico's zoveel moeten beperken...is dat dan normaal? Nee natuurlijk niet.
Maar helaas worden wij daar allemaal wel toe gedwongen door de rotzakken in de wereld. En zeker als je in de showbizz werkt is dat nog eens extra het geval.

Ik vind het absoluut niet hun eigen schuld. Ook zal je mij niet horen zeggen dat ze dan maar geen naaktfoto's hadden moeten maken. Sterker nog; het zal me aan mn reet roesten hoe de dames er naakt uitzien. Heb de foto's dan ook niet gezien en boeit me ook niet.
Maar ik vind het wel erg dom van ze dat ze die foto's online hebben opgeslagen. Juist vanwege eerder genoemde rotzakken en waar juist sterren heel goed van op de hoogte zijn.

En nee het is dus ook niet normaal om dus niet te kunnen vertrouwen op prive ingestelde foto's die je online opslaat, dat die ook werkelijk prive blijven.( Pfff moeilijk geformuleerd, :o , maar weer ff niet hoe het anders te formuleren)
Maar helaas blijft dat ene feit er nu eenmaal; die rotzakken voor wie niets heilig is. En dus zijn we helaas genoodzaakt om ons ten alle tijden in te dekken wat betreft prive dingen die prive moeten blijven.

Niniane

Japke_Z schreef:
BarryPlopper schreef:

Waarom zouden mensen in hemelsnaam apple aansprakelijk stellen? Ik stel Batavus toch ook niet aansprakelijk als m'n fiets gestolen is...

Een niet vergelijkbare situatie. Jij koopt een fiets, jij bent de rechtmatige eigenaar. De Icloud is een service waar jij gebruik van maakt. Ieder mankement dat Icloud vertoont komt dus voor de rekening van Apple. Lijkt me logisch hè.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

BarryPlopper schreef:
_San87_ schreef:

dat zou ik ook doen als ik zo slim als meneer de hacker was ( en je kunt ze gewoon gratis downloaden)

De foto's inmiddels, ja. De video's worden alleen tegen vergoeding vrijgegeven. En hoe triest ben je wanneer je privéfoto's en video's van mensen gaat verkopen? In mijn ogen ben je dan niet meer waard dan het optrekkende vocht in oude huizen.

BarryPlopper schreef:
_San87_ schreef:

er zijn wel meer hacker die eerst een x aantal keer aangeven dat hun digitale dienst zo lek als een mandje is, vervolgens word er niks aan gedaan door het bedrijf en dan laat de hacker zien dat het wel zo is.

Dat is heel wat anders dan hier gebeurd is. Een goede hacker zal een lek nooit openbaar zetten, maar direct het bewijs aan het bedrijf leveren.

Waarom probeer je recht te praten wat overduidelijk krom is? Laat me raden, je bent een kerel en hebt alle foto's al lang en breed op je harde schijf opgeslagen?

BarryPlopper

Re: Naaktfoto's celebs verspreid...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:47

de video's zijn ook gewoon gratis te downloaden :Y)

En jij weet precies hoe het gegaan is? laat me raden, je leest de telegraaf?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:48

Hahahaha ik denk niét dat San de televaag leest :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:48

Nee, ik lees geen telegraaf. Pauperkrant.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:49

er gebeurd meer achter de schermen dan jij en ik weten :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:50

Je bent trouwens ook wel een waardeloos persoon wanneer je een lek bij een bedrijf wilt aankaarten door onschuldige mensen te duperen :').

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:52

zo ging het ook met de Sony Playstation hack. miljoenen creditcard gegevens openbaar. Blijkbaar is dat tegenwoordig de enigste manier om een miljoenen bedrijf op hun fouten te wijzen

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 21:57

Daar heeft BarryPlopper zeker een goed punt; helaas is dat tegenwoordig vaak de enige manier om miljoenenbedrijven op hun fouten te wijzen.
En dat niet alleen; nog veel belangrijker; dat de klanten van die miljoenenbedrijven worden ingelicht dat er lekken zijn. Lekken die ervoor kunnen zorgen dat HUN bankrekening (en niet die van het miljoenenbedrijf) geplunderd wordt, of grote schulden op hun naam wordt gemaakt. En die klanten hebben over het algemeen bij lange na niet een miljoen op hun rekening. Laat staan meerdere, en een maandelijkse aangroei met nog meer miljoenen.

Vaak genoeg geweest dat klanten niet werden ingelicht en persoonlijk zou ik er niet van gecharmeerd zijn als bv mijn bank gehacked zou zijn en dat ik niet wordt ingelicht dat mijn gegevens gejat zijn. Met alle mogelijke gevolgen van dien. Om maar een voorbeeld te geven.

Op deze manier kunnen ze het niet binnenshuis houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 09:55

Even een bloemlezing:

HorseLove28 schreef:
Tja, eigenlijk ook wel een beetje hun eigen schuld. Je weet dat er hackers zijn die graag wel zo'n foto van een celeb wil. En dan moet je hem vooral niet ergens opslaan, waaar je van weet dat het gehackt kan worden.

En waarom maak je uberhaupt zo'n foto? Wil je het aan je vrienden laten zien (ook kans op lekken)? Of wil je er zelf naar gaan kijken (dan kan je beter voor de spiegel gaan staan)?

_Selena schreef:
Heel vervelend voor ze maar je moet gewoon geen naaktfoto's maken. En zeker niet ergens openbaar opslaan.

Roosch schreef:
Over het algemeen zijn die lui niet bekend geworden omdat ze zo'n goed stel hersenen hebben. Ik kijk er niet van op dus. Dom om naaktfoto's van jezelf te (laten) nemen, je weet toch dat die ooit ergens op kunnen duiken?
En dan doel ik niet eens alleen op bekendheden, gewoon in het algemeen. Dom dom dom.. oja.. en achterlijk.

xxCYNNxx schreef:
Bovendien; een aantal van de dames die nu dreigen met procedures; reken maar dat een aantal van hen stiekem blij zijn met deze affaire. Voor sterren worden dit soort akkefietjes vaak genoeg gebruikt om weer meer aandacht naar hun persoontje te krijgen; want wie weet verkoopt dat hunzelf weer.

(knip)

Valt ook wel op dat het vaak dezelfde namen zijn die dit soort dingen overkomt. Genoeg sterren die buiten hun werk om heel goed in staat zijn om hun prive leven strikt prive te houden. Als zij dat kunnen, kunnen die anderen dat ook. Maar ja; sex sells

En btw in icloud dingen opslaan is nog altijd het online opslaan op iemand anders (die van apple in dit geval) zijn server. Openbaar of niet; je weet dat zoiets gevoelig is voor hacking, dus als je dan toch zulke foto's daar opslaat...tja om met Maxima te spreken; dat is een beetje dom

eenitraM schreef:
Mediageilheid heet dat.

Natuurlijk. In de stijl van "als je verkracht wordt is het je eigen schuld, had je er maar niet zo bij moeten lopen/om die tijd over straat moeten gaan/niet alleen moeten zijn/op je drankje moeten letten".

Victim blaming heet dat. En in mijn ogen is het ontzettend ziek om het onschuldige slachtoffer de schuld in de schoenen te schuiven en het niet eens te hebben over de dader. Het is ook nog eens vreselijk denigrerend, en niet alleen naar het slachtoffer, ook nog naar de dader, want dan lijkt het net of mannen verkrachtingsmachines zijn. Wil je dat over je broer horen? Over je vader? Je vriend? Je lief?

Zou je ook vinden dat het haar eigen schuld was als het jouw moeder was? Of je zus, je vriendin, je vrouw, je lief? Of zou het in dát geval heel anders zijn?

BarryPlopper schreef:

Seriously? Seriously??? Nu is het de schuld van Apple?? En oh mijn hemel, die hacker is een heel ethisch mens, die het lek aangeeft? Dus, even samenvattend, het is de schuld van de sterren zelf, en van Apple? Maar de dader is een brave burger? Seriously???

Welgeteld 3 (!) mensen in dit topic die niet het slachtoffer, het bedrijf, Icloud of wat dan ook de schuld geven, maar de hacker zelf.
xxCYNNxx schreef:
Maar helaas blijft dat ene feit er nu eenmaal; die rotzakken voor wie niets heilig is. En dus zijn we helaas genoodzaakt om ons ten alle tijden in te dekken wat betreft prive dingen die prive moeten blijven.

Nou, eh.... nee. Bekijk het maar. Ik ga niet míjn vrijheid, waar ik gewoon recht op heb, laten inperken door halve gare idioten. Ik ben 's nachts over straat geweest, in mijn eentje. Op de fiets, door het centrum van Amersfoort. Op vrijdagavond. Omdat ik mijn werk nu eenmaal moest doen, en ik werkte in de thuiszorg.
Ik heb, ook 's nachts, het recht om mij te bevinden in de openbare ruimte waar en wanneer ik wil, en het is ook nog mijn keus hoe ik me daarbij aankleed. Ik heb daar recht op, en niemand mag mij dat recht ontzeggen. Een gestolen fiets is niet minder gestolen als hij niet op slot stond. Een verkrachting is niet minder een verkrachting als het 's nachts in het centrum gebeurt.

Een inbreuk op mijn privacy is niet minder een inbreuk op mijn privacy als míjn foto's in míjn cloud staan, daar is die cloud namelijk voor, dat is het hele idee achter die cloud. Het is voor die dames niet minder een inbreuk op hun privacy. Zij hebben bij mijn weten geen toestemming aan Barry, Pieter en wie dan ook nog meer, gegeven om hun privé-foto's te bekijken, en dus, door ze te bekijken, pleeg jij dan ook inbreuk op hun privacy, en ben je wat mij betreft net zo'n stuk uitschot als die hacker. Je hebt geen recht om die te bekijken, want je hebt geen toestemming.

Maar dat is wel wat er steeds meer gebeurt, vooral vrouwen laten hun vrijheden steeds meer inperken, en zo wordt de straat 's avonds en 's nachts eigendom van (heteroseksuele) mannen. En als je daar niet aan meedoet, en je claimt gewoon dat waar je recht op hebt, niet meer en niet minder, ben je bitchy, en als je verkracht wordt, is het je eigen schuld. Niet dus, dan heette het namelijk gewoon seks, want is er van beide kanten toestemming. Verkrachting is seks (uele handelingen) zónder toestemming van één van beide partijen. En toestemming is niet het ontbreken van een nee, maar een enthousiaste ja.

JLaw gaf geen enthousiaste ja voor het verspreiden van die foto's, dus geen toestemming. Ze zette ze ook niet op een openbaar forum, openbaar op Facebook, of welke openbare plek dan ook. Ze plaatste ze in haar eigen cloud, en dat is privéterrein, en ook al kom je daar heel gemakkelijk, dan nog is het privéterrein, heb je daar niets te zoeken, en is dat dus een inbreuk op haar privacy.

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:18

Dus als ik een plastic fietsslot gebruik met de gedachte "mijn fiets word niet gestolen" is het niet mijn schuld als hij toch word gestolen? Dat vind ik vrij krom, als ik er voor kies mijn fiets zeer slecht te beveiligen is het mijn schuld als hij gestolen word toch?

Ik keur het niet goed maar sinds het digitale tijd perk er is is je privacy ook ver te zoeken, een snelle blik op Google levert mij genoeg resultaten op over mij zelf.

En zoals ik het gisteren avond hoorde is het niet 1 hacker maar zijn het er een aantal mee bezig geweest, en wist Apple al een aardig poosje dat er een lek was

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:22

Het is niet jouw fout als deze gestolen wordt, omdat je simpelweg niet het steelwerk doet. Ik weet niet wat er zo moeilijk aan is om te begrijpen dat je met je fikken van andermans spullen afblijft en tientallen vrouwen zo publiekelijk te kijk zetten totaal respectloos en smerig is. Nee is nee, geen toestemming is geen toestemming.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 10:30

Nee, is nog altijd de schuld van de dief. Die mag niet stelen. Wil niet zeggen dat ik je intelligentie dan prijs, waarschijnlijk niet, maar jij bent dan nog altijd niet degene die steelt. Niet de schuld bij het slachtoffer leggen.
Het feit dat je het niet goedkeurt zegt mij al genoeg, als het nu werkelijk jouw schuld is, valt die dief toch niets te verwijten? Zo werkt het niet, een mens heeft een keus om iets wel of niet te doen, en dat sommigen een geweten als een vergiet hebben, met zeer grote gaten erin, doet daar niets aan af. Ook al heb jij je fiets slecht beveiligd, dan nog heeft die dief een bewuste keus om iets wel of niet te doen, en maakt dus een bewuste keus om het verkeerde te doen, en is dus de schuldige (dat de verzekering dan moeilijk gaat doen is een andere issue, en heeft niets met schuld te maken in wezen, maar met verantwoordelijkheid, en dat is wel echt wat anders).

Apple heeft die foto's niet verspreid. De hacker wel. Apple kun je hooguit nalatigheid verwijten, de hacker heeft inbreuk gemaakt op haar privacy.

Niniane schreef:
Nee is nee, geen toestemming is geen toestemming.

Juist, zo simpel is het gewoon. Daarrond complexe verhalen en situaties te verzinnen die daar uitzonderingen op zijn (waarbij dan vervolgens van de uitzondering de regel wordt gemaakt) is gewoon recht praten wat krom is.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 13:39

Yamcha schreef:
Even een bloemlezing:

HorseLove28 schreef:
Tja, eigenlijk ook wel een beetje hun eigen schuld. Je weet dat er hackers zijn die graag wel zo'n foto van een celeb wil. En dan moet je hem vooral niet ergens opslaan, waaar je van weet dat het gehackt kan worden.

En waarom maak je uberhaupt zo'n foto? Wil je het aan je vrienden laten zien (ook kans op lekken)? Of wil je er zelf naar gaan kijken (dan kan je beter voor de spiegel gaan staan)?

_Selena schreef:
Heel vervelend voor ze maar je moet gewoon geen naaktfoto's maken. En zeker niet ergens openbaar opslaan.

Roosch schreef:
Over het algemeen zijn die lui niet bekend geworden omdat ze zo'n goed stel hersenen hebben. Ik kijk er niet van op dus. Dom om naaktfoto's van jezelf te (laten) nemen, je weet toch dat die ooit ergens op kunnen duiken?
En dan doel ik niet eens alleen op bekendheden, gewoon in het algemeen. Dom dom dom.. oja.. en achterlijk.

xxCYNNxx schreef:
Bovendien; een aantal van de dames die nu dreigen met procedures; reken maar dat een aantal van hen stiekem blij zijn met deze affaire. Voor sterren worden dit soort akkefietjes vaak genoeg gebruikt om weer meer aandacht naar hun persoontje te krijgen; want wie weet verkoopt dat hunzelf weer.

(knip)

Valt ook wel op dat het vaak dezelfde namen zijn die dit soort dingen overkomt. Genoeg sterren die buiten hun werk om heel goed in staat zijn om hun prive leven strikt prive te houden. Als zij dat kunnen, kunnen die anderen dat ook. Maar ja; sex sells

En btw in icloud dingen opslaan is nog altijd het online opslaan op iemand anders (die van apple in dit geval) zijn server. Openbaar of niet; je weet dat zoiets gevoelig is voor hacking, dus als je dan toch zulke foto's daar opslaat...tja om met Maxima te spreken; dat is een beetje dom

eenitraM schreef:
Mediageilheid heet dat.

Natuurlijk. In de stijl van "als je verkracht wordt is het je eigen schuld, had je er maar niet zo bij moeten lopen/om die tijd over straat moeten gaan/niet alleen moeten zijn/op je drankje moeten letten".

Victim blaming heet dat. En in mijn ogen is het ontzettend ziek om het onschuldige slachtoffer de schuld in de schoenen te schuiven en het niet eens te hebben over de dader. Het is ook nog eens vreselijk denigrerend, en niet alleen naar het slachtoffer, ook nog naar de dader, want dan lijkt het net of mannen verkrachtingsmachines zijn. Wil je dat over je broer horen? Over je vader? Je vriend? Je lief?

Zou je ook vinden dat het haar eigen schuld was als het jouw moeder was? Of je zus, je vriendin, je vrouw, je lief? Of zou het in dát geval heel anders zijn?

BarryPlopper schreef:

Seriously? Seriously??? Nu is het de schuld van Apple?? En oh mijn hemel, die hacker is een heel ethisch mens, die het lek aangeeft? Dus, even samenvattend, het is de schuld van de sterren zelf, en van Apple? Maar de dader is een brave burger? Seriously???

Welgeteld 3 (!) mensen in dit topic die niet het slachtoffer, het bedrijf, Icloud of wat dan ook de schuld geven, maar de hacker zelf.
xxCYNNxx schreef:

Nou, eh.... nee. Bekijk het maar. Ik ga niet míjn vrijheid, waar ik gewoon recht op heb, laten inperken door halve gare idioten. Ik ben 's nachts over straat geweest, in mijn eentje. Op de fiets, door het centrum van Amersfoort. Op vrijdagavond. Omdat ik mijn werk nu eenmaal moest doen, en ik werkte in de thuiszorg.
Ik heb, ook 's nachts, het recht om mij te bevinden in de openbare ruimte waar en wanneer ik wil, en het is ook nog mijn keus hoe ik me daarbij aankleed. Ik heb daar recht op, en niemand mag mij dat recht ontzeggen. Een gestolen fiets is niet minder gestolen als hij niet op slot stond. Een verkrachting is niet minder een verkrachting als het 's nachts in het centrum gebeurt.

Een inbreuk op mijn privacy is niet minder een inbreuk op mijn privacy als míjn foto's in míjn cloud staan, daar is die cloud namelijk voor, dat is het hele idee achter die cloud. Het is voor die dames niet minder een inbreuk op hun privacy. Zij hebben bij mijn weten geen toestemming aan Barry, Pieter en wie dan ook nog meer, gegeven om hun privé-foto's te bekijken, en dus, door ze te bekijken, pleeg jij dan ook inbreuk op hun privacy, en ben je wat mij betreft net zo'n stuk uitschot als die hacker. Je hebt geen recht om die te bekijken, want je hebt geen toestemming.

Maar dat is wel wat er steeds meer gebeurt, vooral vrouwen laten hun vrijheden steeds meer inperken, en zo wordt de straat 's avonds en 's nachts eigendom van (heteroseksuele) mannen. En als je daar niet aan meedoet, en je claimt gewoon dat waar je recht op hebt, niet meer en niet minder, ben je bitchy, en als je verkracht wordt, is het je eigen schuld. Niet dus, dan heette het namelijk gewoon seks, want is er van beide kanten toestemming. Verkrachting is seks (uele handelingen) zónder toestemming van één van beide partijen. En toestemming is niet het ontbreken van een nee, maar een enthousiaste ja.

JLaw gaf geen enthousiaste ja voor het verspreiden van die foto's, dus geen toestemming. Ze zette ze ook niet op een openbaar forum, openbaar op Facebook, of welke openbare plek dan ook. Ze plaatste ze in haar eigen cloud, en dat is privéterrein, en ook al kom je daar heel gemakkelijk, dan nog is het privéterrein, heb je daar niets te zoeken, en is dat dus een inbreuk op haar privacy.

oh nee?? Dus jij houdt je deuren open als je bv boodschappen gaat doen of s'nachts als je op bed ligt? Jij doet nooit je auto/fiets op slot? Als je naar een club/restaurant gaat laat je je waardevolle spullen in je jas in de garderobe zitten? Jij plaatst prive foto's open en bloot?
Als je op alles nee hebt geantwoord (en ik mag hopen dat dat zo is) dan pas jij je wel degelijk aan aan de rotzakken in de wereld. Net zoals ieder ander die niet wil dat zijn/haar spullen gestolen worden

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 14:14

^^ De foto's zijn niet open en bloot geplaatst. Ze zijn gestolen, door middel van een hack. Iets waarvan zij dus dachten dat ze veilig stonden :) Vergelijk het met een beveiligde autogarage waar jij je Ferrari parkeert, iemand doet al 2 jaar zijn best om die beveiliging te omzeilen door naar een lek te zoeken en dat is hem gelukt. Toen heeft hij de Ferrari gestolen. :+

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 14:30

Dat weet ik ook wel.
Ik noemde alleen maar een paar vb die laten zien dat wij allemaal ons wel degelijk aanpassen aan de rotzakken in de wereld. En was ook meer een reactie op wat Yamcha zei in haar post onder mijn quote. Niet zozeer de foto's waar het topic daadwerkelijk over gaat. Zij zei namelijk dat zij zich niet aanpast aan de rotzakken, dus ik gaf alleen maar een paar vb om het tegendeel te laten zien. Kan er nog veel meer opnoemen.

Thesserd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-09-14 15:39

Aah oke.

Ik snap je punt, ik pas mij ook aan aan rotzakken, niet dat dat mijn plicht is, maar puur uit zelfbescherming. :Y)

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-14 16:46

Ah ja iedereen weet dat er hackers actief zijn. waarom ben je dan in godsnaam zo dom om naaktfoto's online te zetten (tenzij je graag wilt dat de wereld je ziet). En iedereen weet dat er dieven rondlopen, en omdat je vindt dat iemand van andermans spullen af moet blijven laat je dan ook je scooter open staan? Of je voordeur? Of je sleutels in de auto? Die doe je toch ook op slot?

Vraag me af of die mensen echt zo dom zijn of dat ze gewoon graag in de belangstelling willen staan.

Regels zijn er namelijk om overtreden te worden
:+