Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sneeuwpop schreef:Tuurlijk zit daar wat achter....
Rusland wil dat (deel) van het land. De burgers moeten dan niet tegen gaan werken en juist naar Rusland willen.
sneeuwpop schreef:Rusland wil dat (deel) van het land. De burgers moeten dan niet tegen gaan werken en juist naar Rusland willen.
sneeuwpop schreef:denk dat de EU weinig keuze had met die sancties....
Nic schreef:De eu hobbelt er allemaal achteraan, want de eu heeft ook belang bij dat dat stuk "bij ons komt".
tamary schreef:[
Het is dom en bang achter amerika aanhobbelen tot het punt dat er in sommige kringen de EU politici de diagnose stockholm syndroom al opgeplakt hebben gekregen.
_Cowgirl schreef:Ik heb de afgelopen week geen supermarkt gezien, maar ik zie liever 'enorme' prijsverschillen dan dat ze groente en fruit gaan vernietigen. Misschien kunnen minder bedeelden zich nu ook makkelijker groente en fruit permitteren.
Ik zal er eens op gaan letten als ik weer naar de supermarkt ga.
Funnygirl schreef:Prijzen voor een aantal groenten liggen momenteel onder kostprijs. En om dit wat op te krikken is men er over aan het denken om het uit de markt te nemen. ( interventie) Maar dat wil niet automatisch zeggen dat het ook vernietigd wordt. Zag vandaag tomaten in de winkel liggen voor €2,50 per pond. En dan krijgt de teler er € 0,17 voor