MooieMensen Datingsite

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 20:23

xSlvna schreef:
Even mijn reactie nagelezen en man wat komt die gemeen over zoals het daar staat. Bedoel meer kwa karaker, als jij niet zo op uiterlijk let word je niet happy van iemand die wel over andermans uiterlijk oordeelt. Niet oordelen op basis van/ over uiterlijk betekend niet direct lelijk zijn, zeker niet. Als je bepaalde dingen niet belangrijk vind betekend niet dat je ze zelf niet hebt, dat staat nogal los van elkaar.

Daarbij heb ik wel een rot innerlijk ja, maar ben vaak niet zo gemeen (bedoeld) als dat ik over kom. :+

Het klonk inderdaad als je mij lelijk noemde.
Nou ben ik geen miss Nederland, maar echt lelijk kan ik mezelf ook niet vinden. :=

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 21:33

Kwanyin schreef:
Ik denk dat dat vooral geldt voor levensopvattingen en iets minder over uiterlijk.

Bijvoorbeeld een gabber is voor mij al gewoon onaantrekkelijk. Maar een meisje dat wel in die wereld zit, vind zo'n kaalgeschoren hoofd met dikke zwarte jas en gek geplooid petje dan weer wel helemaal knap. De kans dat die gabber een relatie krijgt met een ander gabbermeisje is vele male groter dan dat hij thuis gaat komen met een Zuid-Amerikaanse salsadanseres. Of dat een zeer sportief uitgaanstype voor een sportieve jongen kiest en geen "ik hang liever met een pint alleen het hele weekend op de zetel en ik hààt sport". Niet als algemene uiteraard, maar dat het wel vaak zal gebeuren.
precies dit

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 22:15

Slina schreef:
Kwanyin schreef:
Niemand word verliefd op enkel innerlijk. Je hebt àltijd een aantrekkingskracht nodig. Dat is niet hetzelfde als dat je verliefd wordt op wat de maatschappij standaard mooi vindt, maar je moet je evengoed aangetrokken voelen en dat gaat zeker niet altijd samen met enkel een mooi innerlijk hebben.
Laat ik het zo duidelijk maken:

Hoe lief, goed en geweldig karakter deze mensen ook zouden hebben:
http://www.ilbe.com/files/attach/new/20 ... 3bce2f.jpg

http://1000uglypeople.com/wp-content/up ... -Teeth.jpg

http://1000funnypictures.com/wp-content ... -Men-1.jpg

Van zoiets worden mijn hormonen nu niet bepaald aangewakkerd, zelfs al zouden het mijn beste vrienden kunnen worden :+

Wat wel vaak is is dat ook vaak een kwestie van verzorging en hygiëne is. Als sommigen zich gewoon netjes zouden scheren en knippen en verzorgd in de kleren hijsen, zien ze er al een stuk beter uit. Maar als ze dat niet doen word ik er ook niet warm van :+ .

Ok, ik geef toe, daar zou ik niet eens een praatje mee maken :o
Mijn ex was nou geen spetter ofzo, gewoon een gamer die niet aan z'n uiterlijk deed.
Dus in het geheel misschien niet knap, maar wel hele mooie ogen en een mooi innerlijk.

Hoe neem je je eigen 2 meningen in dit topic nog serieus?

Het is oppervlakkig als vrouwen een man willen die ze ook knap vinden, vind jij.
Maar met deze (voor jou) onaantrekkelijke mensen zou je geeneens een praatje mee maken.

:+

LadyMadonna

Re: MooieMensen Datingsite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 22:18

Ach, er is toch ook een datingsite voor alleen hoger opgeleide mensen? Zie het probleem niet, als hun dat willen, en jij wilt er geen lid van zijn.... Wat is dan het probleem?

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 22:18

pniekepnak schreef:
Hee... Het oog wil toch ook wat? :')

Tut tut!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 14:34

LadyMadonna schreef:
Ach, er is toch ook een datingsite voor alleen hoger opgeleide mensen? Zie het probleem niet, als hun dat willen, en jij wilt er geen lid van zijn.... Wat is dan het probleem?

Als je er geen lid van zou willen worden is er natuurlijk geen probleem. Maar er zijn natuurlijk wel mensen die graag lid zouden willen worden en niet toegelaten worden. Dat kan ook nog mentale gevolgen met zich meenemen.

Zullen we het een beetje aardig houden in het topic? O:)
Op de personen die Kwanyin in het topic geplaatst heeft, zou ik ook niet zo heel snel verliefd worden denk ik. Al is dat bij de eerste en derde persoon zeer waarschijnlijk vanwege mijn idee over de levensstijl van die mensen. Daar kan ik mij niet echt in vinden als nuchter plattelandsmeisje. De middelste is ook mijn type niet vanwege de getinte huid en bruine ogen. Dat vind ik over het algemeen minder aantrekkelijk. Zijn tanden verdienen absoluut niet de schoonheidsprijs, maar er bestaat gelukkig ook nog zoiets als een tandarts. Als ik hem mij voorstel met 'normale' tanden, is het volgens mij best een normale man.

MooieMensen.nl stelt niet al te hoge eisen inderdaad. Ik ben namelijk zojuist toegelaten :=
Ik vind mijzelf niet lelijk, maar ik behoor ook zeker niet tot de 40% aantrekkelijkste mensen zegmaar.
Afbeelding

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:44

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:45

Sammie schreef:

Die zag ik laatst op FB voorbij komen, heeft imo zeer weinig te maken met schoonheidsidealen maar vooral met hoe ernstig slecht de meeste kunnen photoshoppen. Bij veel kan een kleuter het haast nog beter. :')

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:49

Fiffill schreef:
Sammie schreef:

Die zag ik laatst op FB voorbij komen, heeft imo zeer weinig te maken met schoonheidsidealen maar vooral met hoe ernstig slecht de meeste kunnen photoshoppen. Bij veel kan een kleuter het haast nog beter. :')

Prachtig gephotoshopt. Vooral bij eentje een parelketting, zeer realistisch.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:51

Slina schreef:
Fiffill schreef:

Prachtig gephotoshopt. Vooral bij eentje een parelketting, zeer realistisch.

Schitterend, de parels zijn net echt :j

:')

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:52

Ja is zeker slecht, maar daar zou ik toch even door heen kijken, aangezien Ester op haar eigen site ook zegt het aan amateurs gevraagd te hebben. Het gaat om het schoonheidsideaal en die verschilt dus per land en per persoon.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-14 17:53

Wat een verrassing dat dat per persoon en cultuur verschilt. Nah, ik blijf het zeer slechte voorbeelden vinden.
Vraag me bij sommige ook wel af of ze de opdracht echt serieus hebben genomen :+

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-14 18:09

Dat vroeg ik mij ook al af. Naast fotoshop heb je natuurlijk ook nog make-up, dat een belangrijke factor kan spelen qua uiterlijk. Ik draag zelf nooit make-up (en als ik het eens op heb, heb ik continue stress of er geen vegen inzitten of dat ik geen panda-ogen heb), maar je kunt met make-up gewoon compleet transformeren.

https://www.youtube.com/watch?v=ex33wtqnNz8&
Hier een filmpje van een in mijn ogen hele mooie meid, maar met veel last van acné. Ze gebruikt lagen make-up om de acné te verbergen en uiteindelijk zie je er eigenlijk niks meer van. Tevens brengt ze bepaalde contouren aan om bepaalde delen opvallender of juist minder opvallend te maken. Haar gezicht krijg zo ook een andere vorm. Je kunt zoveel doen met make-up. Het is zelfs zo erg dat ik een tijdje geleden schrok toen ik mijn zusje (zie haar niet heel vaak) eens zag zonder make-up. Ik herkende haar amper zonder die lagen plamuur, ze was ineens een heel ander persoon zegmaar.

juniper

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-14 03:46

Het onderwerp van deze site is toch gewoon een vorm van marketing? Blijkbaar zijn er mensen die een bepaald type hopen te vinden, een bepaald type uiterlijk. Denk dat alle datingsites die een bepaald onderwerk of reputatie hebben dat als hun 'marketingpitch' zien. En blijkbaar is er een markt voor, dus het werkt.

Boomerang

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 09:15

Het is mij te gemaakt, je kiest vanwege een bepaalde redenen om te gaan internet daten. Niks mis mee, maar het is net als real life daten geen one stop shopping.

Al die selectie hokjes mooie mensen/ hoger opgeleid doen mij denken aan mensen met haast ofzo. Het is toch helemaal niet vreemd om ook online genoeg mensen te spreken alvorens je een vonkje voelt?

Ik vind de online dating segmentatie dus te gemaakt en voor mensen die haastig zijn ipv open, ontvankelijk en geïnteresseerd.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 09:40

Maar volgens mij worden mensen helemaal niet in hokjes geduwd. Iedereen kan zich gewoon aanmelden op Elitedating of MooieMensen. De marketingtruc hier is dat mensen zich speciaal voelen en dat hun ego een boost krijgt (iets wat de meeste mensen op een datingsite wel nodig hebben. 'Kijk, ik ben wel mooi', 'kijk, ik hoor bij de intelligente bovenlaag van de bevolking'. Terwijl er eigenlijk totaal geen onderscheid gemaakt wordt en iedereen lid kan worden.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-14 09:52

Animal schreef:
Dat vroeg ik mij ook al af. Naast fotoshop heb je natuurlijk ook nog make-up, dat een belangrijke factor kan spelen qua uiterlijk. Ik draag zelf nooit make-up (en als ik het eens op heb, heb ik continue stress of er geen vegen inzitten of dat ik geen panda-ogen heb), maar je kunt met make-up gewoon compleet transformeren.

Neemt niet weg dat ik zelf make-up en uiterlijk erg belangrijk vind, maar make-up kan een hoop voor je doen ;).

woofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 07:46

Het oog mag dan misschien ook wat willen, maar ik krijg nog altijd liever een mooi kado verpakt in oude kranten dan een hoop sh*t in een gouden papiertje met een strik erom........

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 07:59

Gini schreef:
Dat denk ik nou eens echt niet Mloes. Anders zouden er bv. geen interraciale huwelijken zijn.
Zijn dat echte volledige wetenschappelijke onderzoeken of zijn ze door de Libelle-mixer gegooid?

Het is dubbel. Aan een kant klopt soort zoekt soort zeker wel (ja, daar zijn onderzoeken van). We zoeken iemand die zo veel mogelijk op ons aan sluit voor langdurige relaties. Ook is uiterlijk voor iedereen van belang voor langere relaties. Enkel kwa immuunsysteem (en dat zou de aantrekkingskracht onbewust deels bepalen door geuren) zoeken we een partner die zo veel mogelijk verschilt.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-14 22:52

Hmm... Lid zijn van een site voor enkel mooie mensen zegt ook iets over de persoon zelf. Ik vind dat niet zo mooi. Haha!

wel had ik laatst een ingeving: als je mensen rate van 1 naar 10. En een 2 vindt een andere 2. Deze vindt de ander mooi, want met verliefd zijn komt fysieke aantrekking.
Dat is best interessant!
Voor mij is mijn vriend de allerknapste en wil ik alleen hem, ook al lopen er mannen rond die optisch misschien nog knapper zijn.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 00:26

Ik ken genoeg tweeën die op achten of negens vallen := Je kunt mensen ook daarop niet indelen omdat wat jij een twee vindt mijn acht kan zijn.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 10:22

Ik ken een 1 waarvoor een 10 nog niet goed genoeg is... Ik moet vast niet melden dat de beste man nog steeds vrijgezel is.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-14 14:52

Fiffill schreef:
Ik zie het probleem niet zo....? Een datingsite is natuurlijk altijd vrij oppervlakkig, je beoordeeld mensen op hun foto('s) en hun profiel.

Kunnen ze trouwens niet beter een datingsite maken waarbij ze creeps uitsluiten en mensen die slecht Nederlands kunnen, gat in de markt denk ik zo als ik mijn vrienden hoor die op datingsites zitten :')

HA! Ja :') daar meld ik me dan direct aan! Of ik trek gewoon echt weirdo's aan of het internet wordt alleen maar bevolkt door weirdo's maar man man man :') Het is vermakelijk hoor, daar niet van, maar een gewone, normale, aantrekkelijke man moet ik nog tegen komen >;)

Een site voor mooie mensen vind ik ook best heel oppervlakkig. Neem net een goede foto bij goed licht in een goede pose en dan kan het al heel snel heel wat lijken. Of het waarheidsgetrouw is, is dan maar zeer de vraag.

Overigens vind ik een datingsite voor hoger opgeleiden weer heel wat anders. Een opleiding is iets wat je objectief vast kunt stellen, 'mooi zijn' is dat imo niet. En heel eerlijk, ik heb ook liever een man met een vergelijkbaar denkniveau dan iemand die nog niet eens 'Hoi hoe gaat het met je' kan typen en wiens hobby bier zuipen en k*t roepen is :+

FrenchFries

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-14 14:35

ik heb me aangemeld :') ben benieuwd