Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Iris82 schreef:Op GeenStijl staan de foto's van wat aangetroffen is. Vind ik geen respect naar de nabestaanden.
Geloof er vrij weinig van dat dit de officiële foto's zijn eigenlijk..
Kentaro schreef:Er nog vanuitgaande dat ze door een misdrijf om het leven gekomen zijn, kan ik me er geen voorstelling bij maken wat er door de hoofden van de ouders moet gaan van wat die meiden de laatste momenten van hun leven meegemaakt hebben.........![]()
Echt verschrikkelijk dit!!
Cayenne schreef:Als ze het ook daadwerkelijk zijn heb ik toch niet het gevoel dat er een misdrijf in het spel is, of ik moet wat berichten gemist hebben.
Ik denk eerder dat ze in de problemen zijn geraakt door het ruige terrein.
Misschien een lugubere vraag, maar ze zijn pas sinds april weg. Vind je zo snel dan alleen nog maar botten?
Kentaro schreef:betreft het vinden van botten, dat was wat ik me ook afvroeg...Geen idee of ze in het water gelegen hebben en het daardoor kan of door de warmte daar?!
Aan de ene kant twijfel je inderdaad of het wel van hun kan zijn, aan de andere kant is het wel heel toevallig dat het in de buurt van de tas gevonden is?!
Kentaro schreef:betreft het vinden van botten, dat was wat ik me ook afvroeg...Geen idee of ze in het water gelegen hebben en het daardoor kan of door de warmte daar?!
Aan de ene kant twijfel je inderdaad of het wel van hun kan zijn, aan de andere kant is het wel heel toevallig dat het in de buurt van de tas gevonden is?!