Daar word ik ook heel erg naar van.
Wel apart, zij kregen 'maar' 8 jaar, voor iets gruwelijks en die meiden zouden 65 jaar krijgen.
Andere landen, andere regels.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Morganlefay schreef:En juist omdat dit al zo jong zo berekenend te werk gaat wordt dat een hele kluif om ze nog op het juiste spoor te krijgen.
Vraag me af of dit ooit gaat lukken.
Een van de moordenaars van James Bulger zit weer vast en heeft ook verkeerde seksuele voorkeuren. Venables en Thompson waren ondanks hun jonge leeftijd 12 en 14 zich wel degelijk bewust van wat ze gedaan hadden.
De moord is voor mij nog steeds iets ongrijpbaar en verschrikkelijk, een toddler van 2.
Furrow schreef:Er zijn genoeg voorbeelden van deze gebeurtenissen die afstammen van voor de gewelddadige video games.
Het zal bij mensen met een predispositie louter een inspiratiebron zijn, nooit een beweegreden.
Bizzybijtje schreef:Furrow schreef:Er zijn genoeg voorbeelden van deze gebeurtenissen die afstammen van voor de gewelddadige video games.
Het zal bij mensen met een predispositie louter een inspiratiebron zijn, nooit een beweegreden.
*knock knock* Deze moord was helemaal niet vanwege een videogame (en al helemaal geen gewelddadige videogame) maar vanwege de legende van Slenderman. Dat daar toevallig een game van is staat hier helemaal los van. Vind het erg jammer dat de schuld daar maar weer opgeschoven wordt
Fiffill schreef:Bizzybijtje schreef:
*knock knock* Deze moord was helemaal niet vanwege een videogame (en al helemaal geen gewelddadige videogame) maar vanwege de legende van Slenderman. Dat daar toevallig een game van is staat hier helemaal los van. Vind het erg jammer dat de schuld daar maar weer opgeschoven wordt
Volgens mij lees je de post van Furrow niet goed.
Woogy schreef:op die leeftijd heb ik ene enorme fascinatie gehad voor dood en alles wat ermee te maken had. Is denk ik normaler dan veel mensen denken die hier gereageerd hebben.
Echter het moment dat je samen daadwerkelijk bedenkt dit te gaan doen...ben je 20 stappen te ver uit het lood. Ergens is er iets mis waardoor fantasie realiteit wordt. Geloof niet dat die meisjes werkelijk beseffen dat ze iemand leven wilden nemen.
Verveling en een tekort aan discipline zorgt voor rare dingen. Zelfde met de jongen die vorig jaar werd doodgeschoten door een groepje tieners die zich verveelden...
Lynnepinny schreef:Maak je geen zorgen over het filmpje, er valt niets te zien te zien. Enkel een nagespeelde animatie (waar wel bloed in voorkomt, maar vrij netjes).
Bizzybijtje schreef:Inderdaad niet. Excuses!