Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yamcha schreef:Prachtig filmpje. Doodjammer dat het in het AD bij 'bizar' staat.
Transgender mensen zijn niet bizar, raar of wat dan ook. Gender zit vooral in je hoofd, en als je lijf daar niet mee klopt,dan lijkt me dat heel moeilijk en naar. Ik ben heel blij dat Ryland geaccepteerd wordt voor wie hij is. Ik zou hopen dat dat voor iedereen die niet naadloos in het binaire systeem past, mannelijke vrouwen, vrouwelijke mannen, genderqueers en transgenders. Laat mensen zijn wie ze zijn.
Yamcha schreef:Leuk!
Toch, ik weet niet hoe oud jij bent, maar toen Ik kind was, was alles wat minder seksespecifiek, nu heb je bij de intertoys dat echt álles voor meisjes roze is...... Echt alles, ik word er echt spontaan recalcitrant van. En dan ook nog voor jongens speelgoed waar je leuke dingen van leert, en voor meisjes mini huishoudelijke spullen. Echt hoe bedoel je seksistisch.
Vroeger had je leuke dingen voor genderqueers, nu moet je per se in een van beide hokjes passen.
Yamcha schreef:Leuk!
Toch, ik weet niet hoe oud jij bent, maar toen Ik kind was, was alles wat minder seksespecifiek, nu heb je bij de intertoys dat echt álles voor meisjes roze is...... Echt alles, ik word er echt spontaan recalcitrant van. En dan ook nog voor jongens speelgoed waar je leuke dingen van leert, en voor meisjes mini huishoudelijke spullen. Echt hoe bedoel je seksistisch.
Vroeger had je leuke dingen voor genderqueers, nu moet je per se in een van beide hokjes passen.