Klinkt misschien raar van een 16-jarige, maar ik mis zelfs die langwerpige kaartjes die werden gestempeld in de bus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jillsil schreef:Ik vind het ook niet zo prettig dat je overal nu zo'n kaart voor moet halen. Ik vind het wel gemakkelijk als ik snel ergens heen wil om snel een kaartje uit de automaat te halen. Dat gedoe met dat in-/uit checken is niet aan mij besteed. Ik ben mijn vrije gevoel een beetje kwijt. Lekker met mijn "droomhoofd" die trein instappen en gaan. En niet hoeven denken heb ik wel ingecheckt of uitgecheckt
Tierania_ schreef:Ik ga nooit met de trein, maar we hadden net besloten om deze zomer met de trein naar Schiphol te gaan voor de vakantie.. maar ik ga voor die ene keer niet speciaal een ov- kaart kopen en er geld opzetten.
Heel jammer.. maar je kan ze dus ook online kopen ?
miccamaaike schreef:Afscheid nemen op het perron zal er niet meer inzitten, maar officieel moet je volgens mij ook een kaartje hebben om het perron op te mogen. Daar is op zich dus ook niks anders aan.
Allienda schreef:Tegenwoordig vind ik het zo'n vreselijk lastig gedoe en ik vertik het om zo'n duur ov chipding aan te schaffen voor 1x per jaar met de trein te gaan. Ik ga dan liever met de auto...............