Kimbers schreef:Nee, eerst behandelen, jarenlang en zelf je stinkend harde best doen, hoe moeilijk dat ook is.
Het moet toch niet mogelijk kunnen zijn dat je binnen twee gesprekken de mogelijkheden hebt om je zelfmoord uit te kunnen voeren.
ja
en meestal is het ook nog zo dat het maar n korte tijd is dat je dood wil. dus ja ik vind het niet de oplossing, dat poeder.. zo denk ik r nu over..
maar uiteindelijk moeten ze ht allemaal zelf beslissen.
amoj schreef:Ik vind dat je baas bent over je eigen leven, en dat je dus zelf mag bepalen of je verder wilt of niet. Wie heeft daar wat over te zeggen?! Jij moet het toch doen met je leven, iemand anders kan altijd zo makkelijk zeggen van geef niet op en doe het niet bla bla.
Met paracetamol kun je zeker zelfmoord plegen, ook in combi met andere medicijnen. Onze overbuurvrouw heeft het geprobeerd, maar ze vonden haar al na een paar uur en toen leefde ze nog.
ja klopt en meestal heb je dan ook nog erge schade als je het overleeft..
Zertab schreef:Ik vind dit beter dan voor de trein springen of iets. Stel je zou voor de trein springen, dan heeft de machinist ook een levenslange trauma...
Nee, neem dan maar gewoon medicijnen in als je écht écht niet meer wilt.
niet alleen de machinist wat dacht je van de mensen op het perron of andere mensen in de trein of er om heen? en dat kan ook nog fout gaan. daarmee bedoel ik dat je dan niet dood bent maar wel verschrikkelijk pijn hebt.
Kimbers schreef:Met paracetamol kun je echt geen zelfmoord plegen.
het kan wel met n grote overdosis in combinatie met andere medicijnen.